Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Niet meer actief op beslist.nl

Parfumoutlet.nl | shop reviews

Onbekend 8x 13x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Wel betaald maar je krijgt gewoon niets"

Na het bestellen en betalen een week gewacht echter nog geen produkten zoals binnen de beloofde 4 dagen. Na contact te horen gekregen dat het (aktie) produkt niet op voorraad was. 1 dag later dan ineens een mail met de melding dat het pakket klaar is voor verzending (hoe vreemd het was toch niet op voorraad?). Een uur later een aanmeldingsmail van DPD. Daar blijft het helaas bij een week later nog steeds niets ontvangen (we zijn inmiddels dus 2 weken verder). Weer contact en de reaktie is dat het pakket waarschijnlijk niet is aangekomen (neee echt?) en dat er binnen 3 werkdagen nieuw toegezonden zal worden. We zijn weer een week verder en u raad het al weer niets. Dit keer wordt er echter niet gereageerd op het contactverzoek. Pas na aangeven bij de shop keurmerk komt er een reaktie van Fleur, wederom meldt zij dat de parfum niet op voorraad is en ik kan mijn geld terug krijgen. Ik heb mijn geld geld teruggevraagd (hopelijk duurt dat niet ook weken en een hoop contact). Dit bedrijf is zeer slecht, het kan niet waarmaken wat het aanbied en laat alles maar op zijn beloop totdat je als klant zelf aktie gaat ondernemen. Ik koop mijn parfums etc voortaan wel gewoon in een ECHTE winkel.

"Geduld is een schone zaak"

3 a 4 werkdagen levertijd is in werkelijkheid 3 a 4 weken levertijd met slechte communicatie en frustatie alom! Bestelnummer: 192141 Donderdag 8 oktober: Producten ontvangen, dit dus 3,5 week na mijn bestelling. Woensdag 7 oktober 2015 11:55 mail ontvangen van parfumoutlet met de mededeling dat ze de betrokken afdeling hadden gevraagd om de zending klaar te maken (blijkbaar waren ze de verzending vergeten) Dinsdag 6 oktober 2015 23:12 Mail naar parfumoutlet verstuurd met: -De mededeling dat ik nog steeds geen producten heb ontvangen -Nogmaals de tip om reviewcommentaren over parfumoutlet te lezen en daar iets mee te doen --> geen reactie op ontvangen. -Het verzoek om al mijn geld retour te sturen wanneer ik niet voor die week de producten kon ontvangen. Donderdag 1 oktober 2015 10:14. Mail ontvangen van parfumoutlet met de mededeling dat het geld van het niet te leveren product geretourneerd wordt ? dit geld stond bijna direct op mijn bankrekening Verzonden: woensdag 30 september 2015 13:27 Mail verstuurd naar parfumoutlet met vraag of vervangend product op voorraad is --> geen antwoord op gekregen Woensdag 30 september 2015 12:45 Mail ontvangen van parfumoutlet met: -De melding dat een heel ander product nu opeens niet meer op voorraad is bij de leverancier -De melding dat ik van voorgaande al eerder van op de hoogte ben gesteld (wat niet klopt) -De melding dat fabrikant geen nieuwe voorraad en dat het ook voor parfumoutlet afwachten is -Het voorstel om het geld van het missende product te retourneren en het restant direct op te sturen. -Oprechte excuses voor de ontstane situatie Dinsdag 29 september 2015 23:20 Mail verstuurd naar parfumoutlet met: -De vraag waarom er niet gereageerd wordt op mijn mail -Het versturen van de producten schandalig lang duurt -Nogmaals verzoek om producten die wel voorradig zijn alvast te versturen -Verzoek om een gegarandeerde leveringsdatum -Tip om eens op internet naar reviews over parfumoutlet te kijken en om daarmee iets te doen. Dinsdag 22 september 2015 15:51 Mail verstuurd naar parfumoutlet met verzoek om hetgeen wat wel op voorraad is alvast te versturen. Op deze mail is niet gereageerd! Dinsdag 22 september 2015 15:04 Parfumoutlet geeft antwoord op mijn mail van 21 september: -1 product moet bijbesteld worden, deze verwachten ze donderdag 24 september weer binnen. -Toezegging dat pakket vrijdag 25 of zaterdag 26 september geleverd zal worden Maandag 21 september 2015 07:19 Na bijna 5 verlopen werkdagen nog niets vernomen van parfumoutlet, mail verstuurd naar parfumoutlet met vraag: -Wat is de status van de bestelling? -Of een deel wat eventueel wel voorradig is direct opgestuurd kan worden --> hier geen antwoord op gekregen -Als het te lang duurt, hoe ik dan mij bestelling kan annuleren --> hier geen antwoord op gekregen Maandag 14 september 2015 23:39: Bestelling geplaatst voor 4 producten, gemelde levertijd: 3 a 4 werkdagen.

"Niet nakomen levringstermijn"

14 dagen geleden eau de toilette besteld en betaald. Nog niets ontvangen ondanks toezegging van Mark van Parfumoutlet dat bestelling na mijn telefoontje de volgende dag zou worden verzonden. Maak me zorgen of levering wel zal plaatsvinden.

"Tevreden"

Vrijdagavond 20 feb. een bestelling geplaatst. Kreeg vorige week vrijdag 27 feb. een mailtje dat de bestelling gereed was voor verzending. En vandaag kreeg ik het binnen. Dat is 6 werkdagen, dus ik ben tevreden, zal er zeker vaker bestellen

"Inmiddels al twee weken aan het wachten"

Op zondag 15 februari bestelt. Week later gemaild met de vraag, waar blijft mijn bestelling. Deze moest opnieuw besteld worden bij de leverancier. Was uitverkocht. Nu inmiddels weer een week later en niks gehoord. Benieuwd wat de reactie zal zijn. Dat iets langer duurt, okay, kan gebeuren, maar koppel dat dan terug aan de klant. Twee weken is wel erg lang. Ik hoop dat ik mijn bestelling nog krijg.

"Bestelling"

Op 10-02-2015 bestelling geplaatst en betaling verricht, maar nog steeds niets ontvangen. Op email word niet gereageerd, telefoon word niet opgenomen. E.v.R

"Al een week aan het wachten"

Op zondag 15 februari heb ik een bestelling gedaan. Victor & Rolf. Nu maandag 23 februari. Nog geen bericht van verzending gehad. Vandaag gemaild. Ben benieuwd of er reactie komt en zoja welke. Lees helaas toch wat meer negatieve recensies dan verwacht. Wordt vervolgd.

"Slechte levering"

Ruim 2 weken geleden parfum besteld maar tot op heden nog steeds niets ontvangen. Product is helaas tijdelijk uitverkocht wordt aangegeven. Waarom stuurt men dan niet even een mailtje. Vandaag wederom een mail gestuurd waar de levering blijft. Ik krijg hier een heel slecht gevoel bij en zou zeker niemand aanraden om te bestellen. Je kunt beter iets meer betalen en zeker zijn dat je het product tijdig ontvangt. Helaas heb ik de reviews niet vooraf gelezen. Zal ik zeker een volgende keer doen!! Vandaag wederom een mail gestuurd in de hoop dat het voor Valentijnsdag binnen is, aangezien de verjaardag inmiddels geweest is.

"Vreselijke service"

2 parfums besteld meer dan 10 dagen geleden. Nog steeds niets ontvangen. Geen antwoord op mails, geen respons, helemaal niets... Bestel hier niets, dit is geen betrouwbare site. Slechte ervaring.

"Bestel niet bij parfumoutlet.nl"

Volgens parfumoutlet.nl zou de levertijd van mijn bestelling 3 tot 4 werkdagen betreffen. Echter na twee weken heb ik nog steeds niets ontvangen. Het ging om twee verjaardagscadeaus, 10 dagen voordien besteld. Dat leek me vroeg genoeg... Op een mail van een week geleden kreeg ik totaal geen antwoord. Een dag later kwam er wel een link naar de pakketdienst, maar die is ook al vijf dagen ongewijzigd. Ik word gek van die stilte en adviseer iedereen dan ook niets te bestellen bij deze kennelijk erg onbetrouwbare webwinkel.

"Driemaal is scheepsrecht"

Voor de 3e maal bij Parfum Outlet besteld. Deze 3e keer gaat het ook weer helemaal mis! Telefonisch contact is onmogelijk en (boze) emails worden niet meer beantwoord. Wel betaald maar na 8 dagen nog steeds niets ontvangen. Opnieuw het vertrouwen gegeven en wederom misbruikt. Moet je de hele tijd achter jouw bestelling aan gaan zonder dat je ook maar met iemand contact krijgt. Klantenservice en ene "Fleur" die je op emails als persoon vermeld ziet staan, bestaan allemaal volgens mij niet. Als ik naar de reviews kijk dan krijgt iedereen dezelfde mail en smoes. Of het ligt aan de leverancier of de koerier maar natuurlijk niet aan Parfum Outlet. Gelukkig met Paypal betaald dus inmiddels de betalingsopdracht ingetrokken en de bestelling geannuleerd. Na diverse herkansingen te hebben gegeven, ben ik er helemaal klaar mee en bestel daar nooit meer iets!

"Geduld...."

1 augustus besteld. Nu 9 augustus en nog steeds niet.binnen. Grootste vertraging zit bij de transporteur. Via track en trace kan je de hele bestelling volgen. Deze transporteur, DPD, heeft dagen nodig om het af te leveren. Wie nog even snel een kado wil kopen voor zijn vrouw kan dus beter kijken voor een alternatief.