Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

Zalando.nl | shop reviews

Bekijk de producten »
Onbekend 4x 8x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Onterecht dubbel moeten betalen"

ONGELOOFLIJK........!!!!!!!!!!!!!!! in 2014 een hoop gedoe en gezeur gehad over een bestelling die ik heb geretourneerd. incassobureau en al op mn dak gekregen. uiteindelijk hebben ze me sinds medio 2014 er niet meer mee lastig gevallen. ik heb door deze slechte ervaring ook een hele poos niets meer gekocht bij zalando. nu afgelopen december 2015 toch maar weer eens wat besteld. een kostuum voor mijn man. past niet, slechte kwaliteit dus retour zalando. het geld zou worden terug gestort op mijn rekening na ongeveer 5 dagen. half januari maar weer eens gebeld, en gemaild naar zalando. waar blijft mijn geld????? "oh, mevrouw u heeft nog een openstaande factuur van 40,13 euro in 2014, wij sturen uw gegevens door naar ons incassobureau.". en mijn verbazing maakte vandaag plaats voor giga boosheid, want ik krijg niet het bedrag terug van het kostuum, maar daar hebben ze 40,13 euro + 40,00 incassokosten zomaar eigenhandig en brutaal vanaf getrokken. dus,... ik moet betalen voor artikelen die ik niet heb gekocht en die ik ooit in 2014 heb terug gestuurd naar Zalando(maar die zij niet hebben terug kunnen vinden) en ook nog eens 40,00 euro voor hun incassobedrijf betalen.....wat een waardeloos bedrijf!!!!!!!!! ik heb het ervaren als een misdrijf!!!!!!!

"Erg makkelijk"

ik bestel regelmatig iets bij Zalando, ben er zeer tevreden over, heb nooit iets te klagen. Ik bestel met rekening, hoeft dus nooit op terugbetaling te wachten. Alles wordt zeer correct verwerkt.

"Fake schoenen?"

Hallo, Ik heb schoenen besteld bij Zalando van Tommy Hilfiger. Na een paar maanden te dragen heb ik deze in de wasmachine gestoken. Na het wassen was de kleur van mijn schoenen volledig vergaan. Eerder heb ik al recenties gelezen over zalando dat ze valse merken verkopen. Als dit zo is.. Schandalig! Zoveel geld betalen en dan deze rommel krijgen!

"Goed"

Ik bestel er ALTIJD en is zeeer goed! krijg altijd de bestelling! Zelf heb ik nog nooit geretourt want vond ik niet nodig maar echt een aanrader deze site!!!!!!!!

"Belabberde service"

Een paar maanden terug heb ik een PePe jeans gekocht via Zalando. Een goed en bekend merk waar ik ook kwaliteit van verwacht. Helaas begon de jeans na korte tijd al slijtage te vertonen bij de zakken aan de achterkant, dit terwijl ik nooit iets in deze zakken heb. Contact opgenomen met Zalando (24 december 2014) die vroegen om foto's. Begrijpelijk en geen probleem. Na drie keer de foto's te hebben gemaild, exact volgens de richtlijnen die Zalando geeft, ben ik nu nog steeds niets verder dan eind december. Men reageert in eerste instantie redelijk snel op de klacht, na het sturen van de foto's hoor je niets meer. Ik heb daarna twee keer een nieuwe klacht ingediend met precies hetzelfde resultaat. Kortom; verwacht niets qua service van dit bedrijf.

"Really poor service."

Never again will I order from Zalando.nl I ordered the same item 3 times all because they could not get the size right. After every order I called to about the problem but I had to reorder it via the web site and was unable to write a comment. There for I received the item 3 times in the wrong size. I was issued a 20% off code. Ordered an item, twice because of the size but then I was told I couldn't use the code. If your are unable to provide a web shop service with the correct information then you should not have a web shop. Zalando, you really need to fix your service.

"Zeer tevreden!!"

Ik bestel met regelmaat iets bij Zalando. Ik ben altijd tevreden, goede service, prima spullen, betrouwbare organisatie. Van mij krijgt Zalando een dikke 10.

"Verzenden prima, retourneren: bar en bar slecht!!!!"

ongeveer 5 weken geleden een product geretourneerd, meerdere malen contact gehad met zalando. nog steeds geen geld terug ontvangen. Wat een ongelofelijk k*t bedrijf, ik bestel hier nooit meer. Om iets retour te sturen moet allemaal moeilijke onhandige en onnodige stappen doorlopen: aanmelden retour op de website, uitprinten formulier, als je geen printer hebt heb je ene probleem en moet je 2 weken wachten tot de documenten toegestuurd zijn. Bij Wehkamp zitten die documenten gewoon bij de verzending veel klantvriendelijker dus.
Bekijk meer shop reviews