Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

Zalando.nl | shop reviews

Bekijk de producten »
Onbekend 4x 8x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Onterecht dubbel moeten betalen"

ONGELOOFLIJK........!!!!!!!!!!!!!!! in 2014 een hoop gedoe en gezeur gehad over een bestelling die ik heb geretourneerd. incassobureau en al op mn dak gekregen. uiteindelijk hebben ze me sinds medio 2014 er niet meer mee lastig gevallen. ik heb door deze slechte ervaring ook een hele poos niets meer gekocht bij zalando. nu afgelopen december 2015 toch maar weer eens wat besteld. een kostuum voor mijn man. past niet, slechte kwaliteit dus retour zalando. het geld zou worden terug gestort op mijn rekening na ongeveer 5 dagen. half januari maar weer eens gebeld, en gemaild naar zalando. waar blijft mijn geld????? "oh, mevrouw u heeft nog een openstaande factuur van 40,13 euro in 2014, wij sturen uw gegevens door naar ons incassobureau.". en mijn verbazing maakte vandaag plaats voor giga boosheid, want ik krijg niet het bedrag terug van het kostuum, maar daar hebben ze 40,13 euro + 40,00 incassokosten zomaar eigenhandig en brutaal vanaf getrokken. dus,... ik moet betalen voor artikelen die ik niet heb gekocht en die ik ooit in 2014 heb terug gestuurd naar Zalando(maar die zij niet hebben terug kunnen vinden) en ook nog eens 40,00 euro voor hun incassobedrijf betalen.....wat een waardeloos bedrijf!!!!!!!!! ik heb het ervaren als een misdrijf!!!!!!!

"Erg makkelijk"

ik bestel regelmatig iets bij Zalando, ben er zeer tevreden over, heb nooit iets te klagen. Ik bestel met rekening, hoeft dus nooit op terugbetaling te wachten. Alles wordt zeer correct verwerkt.

"Fake schoenen?"

Hallo, Ik heb schoenen besteld bij Zalando van Tommy Hilfiger. Na een paar maanden te dragen heb ik deze in de wasmachine gestoken. Na het wassen was de kleur van mijn schoenen volledig vergaan. Eerder heb ik al recenties gelezen over zalando dat ze valse merken verkopen. Als dit zo is.. Schandalig! Zoveel geld betalen en dan deze rommel krijgen!

"Goed"

Ik bestel er ALTIJD en is zeeer goed! krijg altijd de bestelling! Zelf heb ik nog nooit geretourt want vond ik niet nodig maar echt een aanrader deze site!!!!!!!!

"Belabberde service"

Een paar maanden terug heb ik een PePe jeans gekocht via Zalando. Een goed en bekend merk waar ik ook kwaliteit van verwacht. Helaas begon de jeans na korte tijd al slijtage te vertonen bij de zakken aan de achterkant, dit terwijl ik nooit iets in deze zakken heb. Contact opgenomen met Zalando (24 december 2014) die vroegen om foto's. Begrijpelijk en geen probleem. Na drie keer de foto's te hebben gemaild, exact volgens de richtlijnen die Zalando geeft, ben ik nu nog steeds niets verder dan eind december. Men reageert in eerste instantie redelijk snel op de klacht, na het sturen van de foto's hoor je niets meer. Ik heb daarna twee keer een nieuwe klacht ingediend met precies hetzelfde resultaat. Kortom; verwacht niets qua service van dit bedrijf.

"Really poor service."

Never again will I order from Zalando.nl I ordered the same item 3 times all because they could not get the size right. After every order I called to about the problem but I had to reorder it via the web site and was unable to write a comment. There for I received the item 3 times in the wrong size. I was issued a 20% off code. Ordered an item, twice because of the size but then I was told I couldn't use the code. If your are unable to provide a web shop service with the correct information then you should not have a web shop. Zalando, you really need to fix your service.

"Zeer tevreden!!"

Ik bestel met regelmaat iets bij Zalando. Ik ben altijd tevreden, goede service, prima spullen, betrouwbare organisatie. Van mij krijgt Zalando een dikke 10.

"Verzenden prima, retourneren: bar en bar slecht!!!!"

ongeveer 5 weken geleden een product geretourneerd, meerdere malen contact gehad met zalando. nog steeds geen geld terug ontvangen. Wat een ongelofelijk k*t bedrijf, ik bestel hier nooit meer. Om iets retour te sturen moet allemaal moeilijke onhandige en onnodige stappen doorlopen: aanmelden retour op de website, uitprinten formulier, als je geen printer hebt heb je ene probleem en moet je 2 weken wachten tot de documenten toegestuurd zijn. Bij Wehkamp zitten die documenten gewoon bij de verzending veel klantvriendelijker dus.

"De correcte maat leveren is blijkbaar niet mogelijk"

ik heb 2 keer een paar schoenen proberen te bestellen in maat 43. De eerste keer krijg ik een schoen in maat 43 en de andere in maat 44. Deze bestelling teruggestuurd en de bestelling opnieuw geplaatst. Deze keer krijg ik een schoendoos waar maat 43 op staat, maar de schoenen in de doos zelf zijn maat 41. Na 2 keer de verkeerde maat te hebben ontvangen geef ik het op, nooit nog zalando voor mij!!!

"Service onbekend bij Zalando !!"

In februari een Gant trui van bijna 100 EUR gekocht voor mijn man, door het vroege voorjaar amper gedragen. Altijd voorzichtig gewassen etc. Nu wilde mijn man hem weer aan doen vanwege het waterkoude weer, bleken de mouw boorden te gaan rafelen :( Gelijk contact opgenomen met Zalando, sorry maar dit is slijtage, geen nieuwe trui en geen geld terug ! Schandelijk. Gelukkig denkt Gant zelf er anders over en neemt nu de zaak over ! Zalando ziet mij niet weer !!

"Bestelling geannuleerd,geld niet terug ontvangen"

Op 26 oktober heb ik een verkeerde schoenen besteld,betaald en direct geannuleerd.Daarna heb ik een bericht ontvangen dat mijn geld werd binnen 5 werkdagen terug betaald.Na 11 werkdagen is mijn geld steeds niet door Zalando terug betaald. Slechte zaak,vind ik.Bovendien heeft Zalando schriftelijk belooft dat geld over te maken binnen 5 werkdagen.En belofte maakt schuld maar zo te zien niet bij Zalando. U bent gewaarschuwd !

"Leuke schoenen"

Leuke toffe schoenen ontvangen! jippie genieten en leren lopen daarom weet ik niet wat ik verder moet schrijven.Lekker belangrijk. doei