Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

Zalando.nl | shop reviews

Bekijk de producten »
Matige shop 14x 18x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Zero quality control"

A friend of mine had a very bad experience with Zalando, I thought to give them the benefit of the doubt and order a Hydroflask. I ordered there for the first time and the item arrived all dented. No quality control!!! How can you trust a company if a simple thing like quality control is not in place; makes me wonder about customer service, warranty, etc. NOT RECOMMENDED!!!

"Tot over mate van ramp"

Zalando wat een geweldige winkel is het toch! kuch kuch ... euhuhm, ik zal mijn ervaring dan toch maar is delen, want naar 1,5 week niet 1 maar uit eindelijk 3 bestellingen te verknallen vind ik dat maar is hoog nodig tijd. Het begon allemaal bij een bestelling van wat kleding 3 broeken en 3 t shirts! Na een 2 dagen kreeg ik een automatische email met daar in de melding dat de bestelling wat vertraagd was, ai ja wel dat kan gebeuren geen probleem. Echter naar bijna een week vond ik het wel welletjes. Ik bel en krijg een heer aan de telefoon. Het gesprek duurde niet lang. "ik zie het" luid het antwoord van de medewerker. "De spullen moesten uit verschillende warenhuizen komen, en zijn inmiddels in het centrale warenhuis aangekomen. Ze worden vandaag verstuurd!" Ik meld dat is mooi dan kan ik vandaag van jouw een Track & trace ontvangen? "jawel meneer dat komt goed, ik zal er ook nog even een mailtje achter aan sturen" was het antwoord van de medewerker. Ik ben tevreden wens de jonge man netjes een fine dag en hang op. Jawel het mocht niet zo zijn de volgende dag het volgende telefoon gesprek. Ik leg de situatie nogmaals uit aan de dame aan de telefoon. "och wat vervelend" zegt ze en zoekt mijn bestelling op en ziet dat er iets "mis is, heeft u een momentje" tuurlijk heb ik dat! En geduldig wacht ik af tot dat ze terug komt met de tekst en uitleg die ze van haar collega heeft gekregen. "Er is wat fout gegaan met het bestel proces, de bestelling gaat zo vreselijk lang duren. Ik kan voor u de bestelling annuleren, en u kunt dan opnieuw bestellen" is haar oplossing. Als pleister op de wonden geeft ze me een kortingscode, immers was haar ook lekker fout bezig! Afijn ik bestel opnieuw, zie er enigszins de lol er nog wel van in fouten worden immers wel is gemaakt. Toch ben ik niet blij met de situatie want ik zit immers al een week te wachten op mijn spullen! Ik heb besteld en check de bestelling, verbaast zie ik dat er 1 broek van af een leverancier moet komen! "verdorie alles was toch op voorraad" denk ik bij mijzelf. Ik bel nogmaals en krijg van de medewerker de garantie dat, dat als een apart pakket verstuurd zal worden. Jawel hoor de medewerker had gelijk de broek is zelfs sneller binnen dan de overige bestelling geweldig! Nu wachten op de rest. een dag later de rest van de handel komt binnen! Echter wat schetst mijn verbazing, ... jawel er ontbreekt een artikel en er zit een soort van trainings BH bij mijn pakket in! Ik denk bij mijzelf "hoe krijgen ze het voor elkaar tot 3 maal toe een bestelling bij 1 persoon zover te verkloten! ongelofelijk!!!" Ik bel wederom opnieuw nu op zondag morgen want het pakket was zoals gebruikelijk op mijn adres ontzettend laat binnen gebracht door postnl. Enig sinds geagiteerd maar wel netjes doe ik mijn verhaal bij de dame van dienst. opnieuw klinkt het "och wat vervelend voor u" ze begint haar procedure uit te leggen hoe ik netjes dat ene artikel kan terug sturen, ik mijn geld terug ontvang, en dan voor een derde keer opnieuw mag gaan bestellen!!! Nu ben ik echt kwaad ik zit daar niet op te wachten!! Ik bestel gewoon simpel 3 t shirts en 3 broeken! En men krijgt het bij Zalando klaarblijkelijk niet voor elkaar om zonder een probleem meer dan 1 artikel te versturen! Ik vraag nog of ze dat t shirt niet gewoon dat t shirt kan versturen, maar ze blijft stee vast bij haar "procedure". Mensen lijken vandaag de dag wat dat betreft net robots! Geen enkele empathie meer te vinden! Voor mij is t dan ook wel klaar met deze web winkel! T krijgt van mij een dikke 1 met een griffel! En ik adviseer een ieder met klem deze webwinkel te vermijden als de pest! Mits je het niet erg vind natuurlijk als je 3 tot 4 keer achter je spullen aan moet!

"Levertijd"

Schoenen besteld op zalando staat overal vermeld dat ze 2 tot 4 dagen levertijd hebben. Na 9 dagen wachten maar eens gebeld of we nog de schoenen geleverd gaan krijgen, wat krijg je als antwoord?! Ja dat weten wij ook niet mevrouw... Wij kunnen in dit stadium niets voor u betekenen.. jammer maar helaas geen schoenen en 400 euro lichter... oplichters!

"Slechte zaak"

Adverteren met goedkope prijzen maar dan niet kunnen bestellen/afrekenen. Bellen met klantenservice ook no joy.... gewoon ergens anders bestellen dan maar.

"Makkelijk bestellen en terugsturen"

Ik heb intussen al heel veel besteld bij Zalando en de financiŽn zijn tot nu toe altijd goed afgehandeld (ook na vooruitbetaling). Er zitten wel eens beschadigde producten bij en de voorraad is niet altijd voldoende, maar ik heb al heel veel goede aanbiedingen gescoord. De levertijd is wat aan de lange kant, maar daar houd ik rekening mee. Mocht dit sneller kunnen, zou het helemaal mooi zijn. Ik krijg altijd een retouretiket erbij en kan intussen bijna alles op rekening bestellen. Het gratis verzenden en terugsturen is echt een voordeel tov andere webshops. En ik hoef nu niet meer in zo'n benauwd en ongemakkelijk pashokje met tl-verlichting mijn kleding te passen...

"Onterecht dubbel moeten betalen"

ONGELOOFLIJK........!!!!!!!!!!!!!!! in 2014 een hoop gedoe en gezeur gehad over een bestelling die ik heb geretourneerd. incassobureau en al op mn dak gekregen. uiteindelijk hebben ze me sinds medio 2014 er niet meer mee lastig gevallen. ik heb door deze slechte ervaring ook een hele poos niets meer gekocht bij zalando. nu afgelopen december 2015 toch maar weer eens wat besteld. een kostuum voor mijn man. past niet, slechte kwaliteit dus retour zalando. het geld zou worden terug gestort op mijn rekening na ongeveer 5 dagen. half januari maar weer eens gebeld, en gemaild naar zalando. waar blijft mijn geld????? "oh, mevrouw u heeft nog een openstaande factuur van 40,13 euro in 2014, wij sturen uw gegevens door naar ons incassobureau.". en mijn verbazing maakte vandaag plaats voor giga boosheid, want ik krijg niet het bedrag terug van het kostuum, maar daar hebben ze 40,13 euro + 40,00 incassokosten zomaar eigenhandig en brutaal vanaf getrokken. dus,... ik moet betalen voor artikelen die ik niet heb gekocht en die ik ooit in 2014 heb terug gestuurd naar Zalando(maar die zij niet hebben terug kunnen vinden) en ook nog eens 40,00 euro voor hun incassobedrijf betalen.....wat een waardeloos bedrijf!!!!!!!!! ik heb het ervaren als een misdrijf!!!!!!!

"Erg makkelijk"

ik bestel regelmatig iets bij Zalando, ben er zeer tevreden over, heb nooit iets te klagen. Ik bestel met rekening, hoeft dus nooit op terugbetaling te wachten. Alles wordt zeer correct verwerkt.

"Fake schoenen?"

Hallo, Ik heb schoenen besteld bij Zalando van Tommy Hilfiger. Na een paar maanden te dragen heb ik deze in de wasmachine gestoken. Na het wassen was de kleur van mijn schoenen volledig vergaan. Eerder heb ik al recenties gelezen over zalando dat ze valse merken verkopen. Als dit zo is.. Schandalig! Zoveel geld betalen en dan deze rommel krijgen!
Bekijk meer shop reviews
Algemeen
Beslist.nl Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons assortiment van 25 miljoen producten bij 10.017 shops bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

25.000.000 prijzen van 10.017 winkels worden dagelijks verwerkt.
© 2005 - 2017 beslist.nl™