Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

vtwonen.nl | shop reviews

Bekijk de producten »
Onbekend 9x 13x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Verschrikkelijke klantenservice,"

verschrikkelijke klantenservice + licht beschadigde producten, vuil en slordig verpakt. geen aanrader!

"Goede webshop, inspiratief!"

Via de hartjes in de afbeeldingen kun je makkelijk doorklikken naar de producten, zodat je niet hoeft te zoeken welk product het is. Erg handig. Het bestellen ging gemakkelijk en hetgeen werd snel bezorgd. Ik zou er zeker nog eens bestellen.

"Klacht, met kluitje in het riet"

Geleverde tafel 10cm smaller dan besteld. Oplossing of compensatie, ik wacht nog steeds. Formele klacht ingediend: commercieel antwoord en vervolgens wordt de actie bij de klant gelegd terwijl vtwonen ernstig tekort schiet. Mijn tafel is gewoon 10% te klein . "U kunt het product in originele verpakking terugsturen" . Een grote eetkamer tafel..........

"Niet geleverd"

producten besteld die op de website allemaal op voorraad zouden zijn. Gelukkig gekozen voor betaling achteraf. Inmiddels een aantal weken verder , waarin ik twee keer mail heb ontvangen dat de producten niet op voorraad zijn en binnen 2-3 weken geleverd zullen worden. Daar heb ik echter geen vertrouwen meer in.....

"Snel en behulpzaam!"

Gister een bestelling geplaatst. Kwam vrij snel erachter dat het voordeliger was om een set te bestellen. Een berichtje verstuurd via Whatsapp, direct antwoord en hij keek gelijk even mee. Bestelling geannuleerd en ik zou mijn geld terug krijgen, netjes bevestiging hiervan gekregen en mijn bestelling op nieuw geplaatst. Ik had verwacht dat het weer dagen zou duren maar boven verwachting is het geld alweer terug gestort!! Zo hoort het. Bestelling was netjes en goed verpakt! Hier een zeer tevreden klant

"Heel erg slecht!"

Bij leonardo-voor-thuis.nl (onderdeel van vt wonen) besteld. Na betaling kreeg ik een foutmelding en geen bevestiging van de order. Het geld was wel afgeschreven.. Meerdere malen een half uur in de wacht gestaan bij de klantenservice en het vervolgens maar opgegeven, want er werd gewoon niet opgenomen!! Ook het contactformulier ingevuld & op twitter contact gezocht, maar de reactie blijft uit. Schandalig!! Mijn geld kan ik naar fluiten ben ik bang, slechtste ervaring met een webshop ooit!!

"Producten worden niet geleverd"

Meedere bestellingen gedaan bij de vtwonen shop, zowel voor als na kerst. Alle producten stonden op voorraad, vandaag besteld morgen in huis. Bij de eerste bestelling is 1 product van de 12(!) verzonden. Na 3 dagen gebeld met de vtwonen klantenservice over de rest van de producten. Alles zou op voorraad zijn en werd die dag nog vezonden. Volgende dag weer gebeld en de producten waren nog steeds niet verzonden, maar zouden die dag echt verzonden worden, toen mijn bestelling geannuleerd omdat het niet meer voor kerst aan zou komen (ik wacht overigens nog steeds op mijn geld van vtwonen, twee weken later). Na kerst nog een keer geprobeerd. Alle producten zouden op voorraad zijn. Toen zijn 2 van de 6 producten verzonden. Meteen weer gebeld en de vtwonen klantenservice kon niet verklaren waarom de andere 4 producten niet verzonden waren. Na meer uitzoekwerk bleek 1 product niet op voorraad en er kon niet gezegd worden wat de levertermijn zou zijn. Op mijn verzoek zouden de andere 3 producten die gewoon op voorraad waren toch die zelfde dag nog verzonden worden. Ondanks belofte van de klantenservice zijn de producten niet meer die dag verzonden, waardoor de producten pas na het weekeinde (3 dagen na de belofte) verzonden werden. Inmiddels heb ik te horen gekregen dat het laatste product helemaal niet meer leverbaar is en wacht ik wederom op mijn geld. Ik zal niet snel geneigd zijn om ooit nog iets in de vtwonen shop te kopen en zou dit ook zeker niet aan iemand anders aanraden.

"Gratis thuisbezorgd? Niet dus!"

In de advertentie van de Gardena tuinafvalgrijper staat naast de prijs, gratis thuisbezorgd. Bij de bestelling wordt 3,95 verzendkosten gerekend. Elders goedkoper dus.

"Ze verkopen artikelen die ze niet eens hebben"

Er staan producten op de website die vtwonen niet eens kan leveren. Erg slechte communicatie, niet erg klantvriendelijk. Na 5 werkdagen pas reactie, slecht ingepakt. Ik was altijd super tevreden, maar helaas... Ze kunnen nog erg veel verbeteren!

"Geen inzicht in levertijd"

Wandrek besteld, dit zou binnen 1-2 weken geleverd worden. Na twee weken niets ontvangen en ook geen bericht van VT wonen. Op mijn account gekeken en zag dat de levering al een dag eerder had moeten plaatsvinden dus via mail contact gezocht. Snelle reactie terug gekregen, product staat in back order en er is geen inzicht in de levertijd. Ik mag mijn geld terug of wachten en krijg excuses dat ik geen informatie heb gekregen. Ik wacht het nog een paar weken af en annuleer anders toch mijn bestelling en zal hier dan ook niet meer opnieuw iets bestellen. Ik zie dit probleem vaker staan dus adviseer VT wonen om duidelijke afspraken te maken met hun leveranciers en klanten op de hoogte te stellen. Niets is erger dan zelf achter je producten aan te moeten gaan en foutieve informatie.

"Geen gratis verzending"

Bij het artikel staat gratis thuisbezorgd, maar wanneer je bij de betaling komt, wordt er toch bijna 4 in rekening gebracht. Zo kan ik ook klanten lokken. Toch maar bij een andere webshop bestellen dan. Jammer VT-wonen.

"Ze hebben gedaan wat ze beloven"

voor 22:00 besteld, dezelfde dag verstuurd en ook nog eens de volgende dag al in huis, compleet en zonder beschadigingen oid, prima dus!

"Top wasrek"

Prima service van VT wonen en netjes thuis bezorgt. Het wasrek was stevig en voelde zwaar aan zodat het neit bij een beetje wind omwaaid Ruimte genoeg voor een wastrommeltje. Helaas voor mij te laag aan de grond zodat ik er geen "volwassen"broek op kon drogen. Dus terug moeten sturen...

"Genieten"

Ik ben zeer tevreden over de aankoop die ik gedaan heb bij vtwonen. Alles op woongebied is er gewoon. Op de site en ook het blad en niet te vergeten, het programma op de TV. Genieten en nog eens genieten

"Heel fijn!"

Mijn eerste bestelling ( servies) was bij levering al stuk. Dus ik had de stuk bord teruggestruurd en kreeg heel snel een vervangend pakkett met borden. Heel fijn!

"Eens maar nooit meer bestellen bij VTwonen!"

Onduidelijke informatie over de datum van levering (een dag voor de geplande levering opeens het bericht dat de bestelling die dag tussen 1200 en 1400 uur geleverd wordt, waardoor je geen andere mogelijkheid hebt dan om op stel en sprong vrij te nemen. Als de bestelling er dan eindelijk na bijna 10 weken wachten is moet je zelf grote dozen van 25 kilo per stuk de trap op sjouwen en vervolgens moet je de bestelde stoelen nog eens zelf in elkaar zetten! Voor een bestelling van eur650,- mag je meer dan complete self service verwachten. Klacht bij de klantenservice neergelegd maar daar krijg je geen luisterend oor. Er wordt geen enkele poging gedaan om je als klant te behouden en als je wilt klagen dan "is dat je goed recht". Bij deze. Eens VTwonen, nooit meer.

"Binnen 2 dagen een vervangend artikel!"

Ik heb een aardewerken pan besteld, maar deze arriveerde helaas kapot. Het leek er op dat hij voor transport aan een keer is gevallen. Woensdagavond heb ik hierover contact gehad met de aftersales afdeling (die ook 's avonds al reageerde!), en vrijdagochtend had ik al een nieuwe pan in huis. Daarover ben ik zeer tevreden!

"6 werkdagen levertijd werden 4 maanden"

chandalig vt wonen, 22 december 2014 6 Rofra wave stoelen besteld in jullie webshop. Deze zouden binnen 6 werkdagen geleverd geworden. Na 8 werkdagen niets vernomen te hebben van jullie, zelf contact opgenomen om de stand van zaken te bespreken. Krijg ik op 30-12-2014 een bericht van vt wonen dat de verwachtte leverdatum de tweede week van februari is geworden. Daar was ik erg teleurgesteld over, maar ben zo coulant geweest dit te accepteren en te wachten tot de tweede week van februari. Laat dat nu deze week zijn! Omdat ik maar niets hoor van jullie, mail ik zelf even. Tot mijn grote ongeloof krijg ik te horen dat het nog eens 8 weken zal gaan duren en ik mijn stoelen in april zal kunnen verwachten!!! Schandalig, geen contact met mij opgenomen, mij 4 maanden laten wachten op een bestelling die wordt aangeboden met een levertijd van 6 dagen. Ik zit nog steeds zonder stoelen, bestelling maar geannuleerd, ik wil het risico niet lopen na 8 weken nogmaals 8 weken te moeten wachten. Wat een aanfluiting.

"Geen communicatie"

stoel besteld welke 10 dagen later een verwachtte leverdatum had. Prima, paar dagen wachten is geen probleem. Site in de gaten gehouden of status veranderde richting de verwachtte leverdatum. Geen verandering. Op dat van verwachtte levering maar eens gebeld. zouden het nazoeken en ze zouden terugbellen. Twee dagen later, nog niks gehoord. Weer bellen, we gaan het uitzoeken we bellen terug......geen bericht terug. in totaal 4 x gebeld, daarna mail ontvangen met verwachtte leverdatum 2,5 maand later.......en dat terwijl ik van hun leverancier had vernomen dat de stoelen gewoon op voorraad staan........nee voor mij geen VT wonen meer!

"NIET TEVREDEN"

Ik kocht op 06/06/2015 enkele producten maar nog steeds niet ontvangen. Sommige producten zouden niet meer leverbaar zijn, maar over een terugbetaling wordt niets gezegd. Op 20/01 nog een bestelling gedaan (ik had het toen al moeten weten), ik heb netjes betaald maar nu verschijnt er betalingstermijn overschreden. Als ik vraag of ik mijn geld terugkrijg, krijg ik geen antwoord. Het klantennummer kan ik niet meer bereiken. Wat is hier aan de hand? (Het betreft volgende ordernummers: SB-2524044 en SB-2511690)

"Fijne webshop"

Ik had de verkeerde kleur mok besteld. Medewerkster bij klantenservice heeft erg haar best gedaan om toch goede kleur bezorgd te krijgen. Helaas lukte dat niet. Super van de medewerkster. Jammer dat zoiets relatief eenvoudigs niet voor elkaar te krijgen was. Snelle levering. Goed verpakt.

"Top!"

elaas werkte onze bestelde klok na 1 week niet goed meer. Na contact met de klantenservice een duidelijk antwoord gekregen, de defecte klok kon kosteloos retour gestuurd worden en binnen 2 dagen hadden wij een nieuw exemplaar ontvangen. Wij kunnen niets anders dan zeggen TOP SERVICE!!!!! Wij kunnen het aanraden!!!