Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

vtwonen.nl | shop reviews

Aardige shop 19x 25x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Tip: Vlucht nu het nog kan!"

Zeer slechte service gebaseerd op meerdere bestellingen bij de webshop VT wonen. De producten worden niet binnen de gestelde levertijd geleverd. Elke keer weer krijg je bericht dat het er nog niet is en als je dan telefonisch contact opneemt met de vraag wanneer de producten verwacht worden krijg je te horen dat het eerdaags komt. Goed nieuws zou je denken... Nou nee, een paar dagen later krijg je een mailtje dat het product niet meer geleverd kan worden. Dus je wacht een maandje, nog een maandje en uiteindelijk heb je niets. En dit is geen incident maar een structureel beleid bij deze webshop. Echt de slechtste service die je maar kunt leveren en ze wekken ook niet de indruk dat ze een poging doen om de kwaliteit van de service te verbeteren. Tip: Wil je wat je gekocht hebt écht in huis krijgen... ga dan naar een andere webshop!

"Klantenservice is niet thuis"

Helaas nu een aantal slechte ervaringen met de VTwonen klantenservice gehad. Het begint bij het zoeken naar contact, hetzij via telefoon of via email dat je heel lang moet wachten totdat je aan de berut bent en antwoordt krijgt. Telefonisch iedere dag het bandje gekregen dat er door onvoorziene omstandigheden een enorme drukte is en dat je dus langer moet wachten. Dat is nu al een jaar zo, wat blijkt dat de klantenservice onderbezet is of dat op er gewoon te veel klachten en vragen zijn. Hoe dan ook, geen goede zaak. Via email contact gezocht en ook daar duurt het of minstens 3-5 werkdagen voordat ik antwoord krijg of zoals nu geen eens een antwoord krijg..en wat doe je dan als je bijv. je retourgeld niet terugkrijgt, bellen..krijg je weer dat cirkeltje dat je dus dat vervelende bandje moet aanhoren en zo 40min verder bent met je belminuten. Als je dan een verkeerd product geleverd hebt gekregen en je moest al op die verkeerde levering 6weken wachten (wat niet vermeld stond als zodanig 6weken) dan geven ze aan dat je dan weer 6 weken moet wachten, meer kunnen ze niet doen. En dat laatste dat ze zo gemakszuchtig omgaan met hun klanten frustreert. Het zijn stuk voor stuk dure producten uit het hoge segment waar je absoluut goede service bij hoort te krijgen en daar lopen ze angstvallig op achter. Ik zeg niet dat de mensen aan de telefoon onaardig zijn, zeer zeekr niet, maar je merkt dat de grote baas Sanoma totaal geen concessies wil doen om klantenservice te bieden die nodig is bij het aanbieden van dit soort producten. Geen tegemoetkoming of dat extra stapje zetten/telefoontje te plegen met de leverancier om te zorgen dat de gedupeerde klant zo snel mogelijk het goede product ontvangt. Ze zijn daar totaal niet bereidwillig in. Dus koop je iets, zorg dat het niet meer terug hoeft, want de service is echt belabberd en terug in de tijd. Mijn tip is, koop je spullen dan eerder bij bol.com, bijenkorf, flinders of Fonq.nl die wél bereikbaar en bereidwillig zijn.

"Eens nooit meer"

Nieuw bed zou na 2 maanden geleverd worden (andere winkel) Dus ik dacht een nieuw overtrek dat is leuk voor de voorpret, helemaal omdat het de volgende dag al geleverd zou worden. Dus ik cadeaukaarten gevraagd voor mijn verjaardag van vt wonen en direct besteld Ondertussen staat het “nieuwe” bed er al 2,5 maand, maar nog steeds geen overtrek. Wel veel “levering wordt uitgesteld” mails! Wat een belachelijk slechte service!

"Slechte service en nazorg"

Slechte ervaring met VT wonen, omdat men spullen op de website heeft staan die voorradig zijn, maar dat blijkt niet zo te zijn ( sterker nog artikelen die niet meer leverbaar zijn) Besteld en betaald, per ommegaande mail gekregen dat het niet leverbaar was en vervolgens moet ik veel moeite doen om mijn geld terug te krijgen ! ( terwijl zijn geen enkele prestatie geleverd hebben) Ook na mail naar klantenservice geen reactie. Wel na bellen ( ik moet er zelf achteraan) krijg ik toezegging dat betaling geregeld wordt ...nu nog geen geld retour

"Slechte webwinkel"

Hebben veel producten op hun site waarvan later blijkt dat ze niet meer leverbaar zijn. Ik wacht nog steeds op het moment dat ze ruim €500 terugstorten. Reageren op geen enkele wijze. Schandalig slecht!

"Hele slechte ervaringen"

In januari een bestelling geplaatst en met cadeaukaart betaald. 3 maanden later de bestelling nog niet ontvangen dus een vervangend product ontvangen . Deze na 3 maanden ook niet ontvangen. Nog een derde poging gedaan.. kwam het product kapot aan. Retour gedaan en gevraagd of ik geld van de cadeaukaart terug kon krijgen, maar helaas daar deden ze niet aan mee. Wilde ik een vierde poging doen, om voor het sinterklaas weekend wat te bestellen, heb in geen vervangende code gekregen die ik als betaalmiddel kan gebruiken op de site. Hier over gemaild en gebeld. De medewerkster aan de telefoon snapte er niks van en zei er niks aan te kunnen doen, want het was al half 6 en ze was alleen. Degene die er over ging zou er de volgende dag om 9 uur zijn en dan zou ze het direct op de mail zetten. Inmiddels nog niks ontvangen dus kan het nu wel vergeten voor sinterklaasweekend. Al met al: een jaar bezig met een bestelling bij vtwonen en nog steeds niks ontvangen (behalve 10% kassakorting op de volgende aankoop)

"Slechte retourservice"

We hadden onlangs bij vtwonen een kinderbedje en bijhorende matras besteld. Bij de levering stelden we vast dat er bij vtwonen behoorlijk geblunderd was aangezien er een verkeerd kleur van bed geleverd was alsook een verkeerde afmeting van matras. Na contact met de klantendienst moesten we eerst bewijzen dat er een verkeerde levering was plaatsgevonden. Vervolgens moesten we alles terugzenden en pas wanneer de retour terug bij vtwonen is gearriveerd, kon onze bestelling opnieuw besteld en geleverd worden. Dit is een allesbehalve klantvriendelijk proces en duurt ook nog eens een eeuwigheid om de juiste producten geleverd te krijgen. De fouten bij vtwonen bezorgen ons (als klant) enorm veel overlast wat natuurlijk geen blijk geeft van goede klantenservice. vtwonen kan nog veel leren van de concurrentie wat dit betreft!

"Bezorging een ramp"

Begin februari 8 eetkamerstoelen besteld. Voor mijn nieuwe woning waar ik begin maart naar verhuis. Speciaal gebeld en gevraagd of de stoelen begin maart bezorgd kunnen worden omdat ik er nu nog niet woon. "Jazeker meneer geen probleem". Met deze toezegging de bestelling gedaan. Vervolgens krijg ik een mail dat de stoelen pas 21 februari in voorraad zijn. Geen probleem denk ik, ik wil ze toch pas begin maart bezorgd krijgen. Dan krijg ik 14 februari plots een mail dat de stoelen morgen (dus 15 februari) bezorgd worden. Oeps, op een adres waar ik nog niet woon! Gebeld en "nee meneer die bestelling kunnen we niet meer tegenhouden". Contact gezocht met huidige bewoners en zij blijken in het buitenland te zijn. Dus stoelen worden 15 februari vergeefs aangeboden door post.nl. Post.nl stopt een kaartje in de bus met een nummer waarmee ik de besteldatum kan wijzigen. Maar ja daar kan ik niet bij... Dus 16 februari worden de stoelen wederom vergeefs aangeboden. Ik krijg een mail dat de stoelen nu op een postagentschap staan... Zaterdag maar naar de postagentschap in mijn nieuwe woonplaats gegaan en daar de drie grote zware dozen meegenomen naar mijn oude woning. Om begin maart de stoelen nogmaals te verhuizen naar mijn nieuwe woning. Dan blijkt ook nog dat de dozen zeer slecht zijn dichtgeplakt. Twee van de drie dozen zijn open gegaan! Blijkbaar is het voor VT wonen erg lastig om af te wijken van een standaard bestelpatroon. En verpakken kunnen ze ook al niet. Een afrader!
Bekijk meer shop reviews
Algemeen
Beslist.nl Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons ruime assortiment van miljoenen producten bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

© 2005 - 2018 beslist.nl™