Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

vtwonen.nl | shop reviews

Bekijk de producten »
Prima shop 35x 20x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Slechte retourservice"

We hadden onlangs bij vtwonen een kinderbedje en bijhorende matras besteld. Bij de levering stelden we vast dat er bij vtwonen behoorlijk geblunderd was aangezien er een verkeerd kleur van bed geleverd was alsook een verkeerde afmeting van matras. Na contact met de klantendienst moesten we eerst bewijzen dat er een verkeerde levering was plaatsgevonden. Vervolgens moesten we alles terugzenden en pas wanneer de retour terug bij vtwonen is gearriveerd, kon onze bestelling opnieuw besteld en geleverd worden. Dit is een allesbehalve klantvriendelijk proces en duurt ook nog eens een eeuwigheid om de juiste producten geleverd te krijgen. De fouten bij vtwonen bezorgen ons (als klant) enorm veel overlast wat natuurlijk geen blijk geeft van goede klantenservice. vtwonen kan nog veel leren van de concurrentie wat dit betreft!

"Bezorging een ramp"

Begin februari 8 eetkamerstoelen besteld. Voor mijn nieuwe woning waar ik begin maart naar verhuis. Speciaal gebeld en gevraagd of de stoelen begin maart bezorgd kunnen worden omdat ik er nu nog niet woon. "Jazeker meneer geen probleem". Met deze toezegging de bestelling gedaan. Vervolgens krijg ik een mail dat de stoelen pas 21 februari in voorraad zijn. Geen probleem denk ik, ik wil ze toch pas begin maart bezorgd krijgen. Dan krijg ik 14 februari plots een mail dat de stoelen morgen (dus 15 februari) bezorgd worden. Oeps, op een adres waar ik nog niet woon! Gebeld en "nee meneer die bestelling kunnen we niet meer tegenhouden". Contact gezocht met huidige bewoners en zij blijken in het buitenland te zijn. Dus stoelen worden 15 februari vergeefs aangeboden door post.nl. Post.nl stopt een kaartje in de bus met een nummer waarmee ik de besteldatum kan wijzigen. Maar ja daar kan ik niet bij... Dus 16 februari worden de stoelen wederom vergeefs aangeboden. Ik krijg een mail dat de stoelen nu op een postagentschap staan... Zaterdag maar naar de postagentschap in mijn nieuwe woonplaats gegaan en daar de drie grote zware dozen meegenomen naar mijn oude woning. Om begin maart de stoelen nogmaals te verhuizen naar mijn nieuwe woning. Dan blijkt ook nog dat de dozen zeer slecht zijn dichtgeplakt. Twee van de drie dozen zijn open gegaan! Blijkbaar is het voor VT wonen erg lastig om af te wijken van een standaard bestelpatroon. En verpakken kunnen ze ook al niet. Een afrader!

"Geen aanrader"

Ik heb op 7 januari een bestelling bij deze webshop gedaan. De producten zouden binnen een week geleverd worden. Een dag later kreeg ik mail dat 1 van mijn bestelde artikelen niet op voorraad was. Vanaf 18 januari zou het product weer leverbaar zijn. Ik had de optie om de andere artikelen alvast te laten verzenden. Omdat het wat mij betreft niet op een paar dagen aan kwam heb ik het zo gelaten. Inmiddels is het 26 januari en ik heb nog niets. Ik heb een paar dagen geleden een mailtje verstuurd en daar heb ik geen reactie op gehad. Vandaag dan toch maar gebeld. Wat schets mijn verbazing; alle bestelde producten zijn niet meer voorradig en zijn er pas vanaf 24 februari weer! Dus ook de producten die er eerder wel waren en waar ik ook al voor betaald heb. Al met al een levertijd van 7 weken voor een theepot en 2 voorraadpotten. Slechte communicatie, slechte service, zeker geen aanrader. Ik mocht de bestelling wel annuleren. Nou, dat is nog eens vriendelijk. Zo behoud je je klanten...?

"VT WONEN wat een slechte service"

- bank en poef na 2 maanden vertraging geleverd - totaal andere kleur - verkeerde poef - vandaag heel de dag thuis gebleven omdat het geheel opgehaald zou worden - 2 kindjes nergens heen en geen plek om te spelen - Rampzalige klantenservice #vtwonen #nooitmeer #nogsteedsgeennieuwebank

"Verschrikkelijke klantenservice,"

verschrikkelijke klantenservice + licht beschadigde producten, vuil en slordig verpakt. geen aanrader!

"Goede webshop, inspiratief!"

Via de hartjes in de afbeeldingen kun je makkelijk doorklikken naar de producten, zodat je niet hoeft te zoeken welk product het is. Erg handig. Het bestellen ging gemakkelijk en hetgeen werd snel bezorgd. Ik zou er zeker nog eens bestellen.

"Klacht, met kluitje in het riet"

Geleverde tafel 10cm smaller dan besteld. Oplossing of compensatie, ik wacht nog steeds. Formele klacht ingediend: commercieel antwoord en vervolgens wordt de actie bij de klant gelegd terwijl vtwonen ernstig tekort schiet. Mijn tafel is gewoon 10% te klein . "U kunt het product in originele verpakking terugsturen" . Een grote eetkamer tafel..........

"Niet geleverd"

producten besteld die op de website allemaal op voorraad zouden zijn. Gelukkig gekozen voor betaling achteraf. Inmiddels een aantal weken verder , waarin ik twee keer mail heb ontvangen dat de producten niet op voorraad zijn en binnen 2-3 weken geleverd zullen worden. Daar heb ik echter geen vertrouwen meer in.....
Bekijk meer shop reviews
Algemeen
Beslist.nl Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons assortiment van 25 miljoen producten bij 10.017 shops bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

25.000.000 prijzen van 10.017 winkels worden dagelijks verwerkt.
© 2005 - 2017 beslist.nl™