Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

Redcoon.be | shop reviews

Bekijk de producten »
Onbekend 4x 17x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Opdringerig en geen respect"

sturen ongevraagd iedere dag een mail.Men kan de mail info niet weigeren of afzeggen.

Reactie van de webshop

Beste Ignace demaeght, Allereerst onze welgemeende excuses. Bedankt voor jouw bericht. Het is zeker niet onze intentie ongevraagde e-mails toe te sturen. Graag zouden wij je afmelding voor de nieuwsbrieven nagaan. Hiervoor ontvangen wij graag je e-mailadres. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Op voorraad......pff.....noppes"

Plaatsen en verkopen met leugenachtige "op voorraad" verzinsels zouden verboden moeten worden....de beloftes met 48 u levering wordt niet nagekomen !!!!!! LAAT staan de weken erna dat je op je bestelling wacht...of terugbetaald wordt omdat het opeens niet meer te krijgen is.....Je hebt betaald....en je hangt eraan vast...mailen...chatten...levert ook niks op: Eén goede raad : "Koop niks op REDCOON !!!!! "

Reactie van de webshop

Beste Billy Bragg, Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u onze service op deze wijze hebt ervaren. Onze excuses voor het ongemak. Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van uw bestelling wordt uitgesteld. Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen. Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier. Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd. Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod. Zodra deze informatie bij ons bekend is wordt u direct via e-mail hiervan op de hoogte gesteld met daarbij een nieuwe verwachte binnenkomst datum. Mocht de binnenkomst te lang voor u duren of u wilt niet op de binnenkomst wachten is het altijd mogelijk om de bestelling te annuleren. Na de bevestiging van annulering zal het aankoopbedrag binnen enkele dagen aan u overgemaakt worden. Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Minderwaardig product geleverd"

Op Redcoon vond ik een scherpgeprijsde 'Huawei P8 (wit)' met de juiste specificaties (5,2 inch scherm, 3GB geheugen, ...). Toch werd mij het foute product toegestuurd. Ik kreeg immers een 'P8 Lite' toegezonden. Een fout kan uiteraard altijd gebeuren. Daarom besloot ik contact op te nemen met de klantendienst van Redcoon om een oplossing te vinden. De klantendienst vertelde mij dat het product uit voorraad is en dat ze het product ook niet meer in voorraad kunnen nemen. Uiteraard kan ik deze bewering moeilijk geloven aangezien dit product in voorraad is bij andere webwinkels en dat het product nog niet lang in omloop is. De klantendienst bood me niet onmiddellijk een alternatief aan waardoor ik het order moest annuleren. Uiteraard is dit niet klantvriendelijk want ik ben hiermee niet geholpen. Op de dag van de levering zie ik dat de P8 Lite enkel in het zwart wordt aangeboden. Toch kreeg ik van jullie een P8 Lite Wit. Ik weet daarom niet goed of jullie onbewust of bewust een fout gemaakt hebben. Je gaat toch geen product versturen dat niet in voorraad is? Ik vermoed dat jullie het product eerst aan een te lage prijs hebben verkocht en daarna mij het goedkopere broetje (lite) proberen aan te smeren waarna jullie zouden kunnen hopen dat ik het verschil niet zou merken. Hopelijk zijn mijn vermoedens foutief! De webwinkel zou mijn vertrouwen kunnen terugwinnen door deze fout recht te zetten én mij het product toch te bezorgen aangezien het product elders ruim beschikbaar is. Jammer van deze misser, Redcoon! Jullie kunnen de fout nog altijd rechtzetten als jullie echt willen. Jullie hebben me immers een kleur van GSM bezorgd die niet eens in jullie assortiment zit (Het ordernummer: AUF-S-5121077)

Reactie van de webshop

Beste Jeroen vdh, Wij vinden het erg spijtig om te vernemen dat je bestelling op deze wijze is verlopen. Via een ander kanaal hebben wij je klacht ook ontvangen. Wij hebben inmiddels je een reactie gegeven via de e-mail gegeven. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij hopen dat je ons voorstel waardeert. Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Lange leveringstermijn en communicatie"

hebben op 7 juni frigobox besteld die voorradig was. Vandaag op 24 juni nog steeds niets ontvangen, bestelling nog steeds 'in behandeling'. Er wordt niet geantwoord op verschillende mails, na telefonisch contact met het antwoordapparaat(...) dat zogezegd ging terugbellen hebben we nog steeds geen antwoord gehad na 3 dagen... nooit meer!!

Reactie van de webshop

Beste S Boulanger, Hartelijk dank voor uw review. Uw mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van uw bestelling wordt uitgesteld. Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen. Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier. Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd. Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod. Zodra deze informatie bij ons bekend is wordt u direct via e-mail hiervan op de hoogte gesteld met daarbij een nieuwe verwachte binnenkomst datum. Het door u bestelde artikel verwachten wij begin volgende week te ontvangen in ons magazijn. Zodra uw order ons magazijn heeft verlaten sturen wij u hiervan een bevestiging per e-mail. Met vriendelijke groet, Saskia Namens het redcoon Webcare-Team

"Slechte leveringsservice en communicatie"

We hebben een microgolf via Redcoon besteld en onmiddellijk betaald. Qua prijs waren ze zeker het interessants. Maar de levering en de communicatie was ondermaats. De levertermijn van het toestel was normaal 48u. Na 3 dagen werden we verwittigd door Redcoon dat de bestelling verzonden was en dat de leverancier ons de volgende dag zou contacteren om de juiste leverdatum door te geven. De leverancier heeft ons nooit gecontacteerd en Redcoon negeerde onze 1ste mail. Een 2de mail gestuurd waarop we pas na 9 dagen antwoord kregen: 'Zodra ik een terugkoppeling krijg zal ik u per email op de hoogte brengen'. Die terugkoppeling is er nooit gekomen. Onze microgolf werd dan uiteindelijk na 9 dagen geleverd, volkomen onverwachts, zonder enige verwittiging. Gelukkig was er toevallig iemand thuis. Bij de levering ook geen factuur, ook niet later per mail. We hebben er uiteindelijk zelf achter moeten vragen en dan ook wel gekregen.

Reactie van de webshop

Beste Cy peeters, Hartelijk dank voor uw review. En onze excuses voor deze vervelende situatie. De levertijd die u noemt is langer dan gebruikelijk. Graag ontvang ik uw redcoon bestelgegevens zodat ik uw klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kunt u e-mailen naar reviews@redcoon.nl Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Ongelofelijk"

Al enkele malen gebruik gemaakt van Redcoon en steeds zeer tevreden. De prijzen zijn steeds laag en de service goed. Ik kan geen negatief punt bedenken.

"Levertermijn"

Bestelt en betaalt de Denon D-F109C, staat aangegeven "48 uur levering". op 7april 2015. Wordt dus niet geleverd binnen de aangegeven tijd (misleidende reclame heet dat). Reeds twee mails gestuurd met vraag : wat de echte levertijd gaat zijn. Geen reaktie van Redcoon. We wachten dus maar af. Verder vind ik het absoluut in correct dat men het eens moet zijn met hun privacy en verkoopcondities, nadat me de bestelling heeft geplaatst en BETAALD. Je hebt geen keus meer, dan accepteren. Schijnbaar een gelijkwaardige situatie als Ingrid de Moor.

Reactie van de webshop

Beste Robert de Jonge, Hartelijk dank voor uw review. En onze excuses voor deze vervelende situatie. De levertijd die u noemt is langer dan gebruikelijk. Graag ontvang ik uw redcoon bestelgegevens zodat ik uw klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kunt u e-mailen naar reviews@redcoon.nl Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Saskia Namens het redcoon Webcare-Team

"2 x besteld - 2 x niet op voorraad"

De eerste keer bestelde ik 2 Samyang 50mm lenzen, kort na mijn bestelling kreeg ik een mailtje dat deze niet op voorraad waren, de website zei van wel. De tweede keer bestelde ik de Sony 24-70 f2.8, er stond 48u, opnieuw kreeg ik een mailtje dat het maar liefst één maand zou duren. Ik vroeg men geld terug en ze brengen het in orde. De prijzen zijn goed, maar klanten lokken met levertermijnen die niet correct zijn vind ik niet ok!

"Situatie over mijn bestelling dringend !!!!!"

Gisteren bestelling gedaan en betaald. , normaal levering binnen 48 u. Al paar mails gedaan. Geen antwoord terug gekregen

Reactie van de webshop

Beste Ingrid de Moor, Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! We vinden het erg vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren. Onze excuses hiervoor. Om onze service te kunnen verbeteren ontvang ik graag je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken en naar tevredenheid kan oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Zeer tevreden"

Niettegenstaande negatieve reviews over levertermijn en zo een subwoofer besteld daar ik nu perse deze speaker wilde en die hier niet onmiddelijk vond in de hifi-winkels. Deze werd besteld op donderdag en werd keurig afgeleverd dezelfde week op zaterdagmiddag, bovendien aan een zeer scherpe prijs !

"Zeer goeie communicatie en snelle levering"

Op 1 januari heb ik een Samsung Galaxy S3 besteld en op 3 januari zat hij 's ochtends al in de bus. Ik kreeg telkens een mail als de status van mijn bestelling werd gewijzigd (betaald, wordt verwerkt, verzonden). Ook kon ik na dat het pakket werd verzonden het pakket volgen door middel van een tracktracenummer van TNTpost. Hier kom ik dus zeker terug!

"Bestellen en betalen geen probleem,tot er iets moet geleverd worden!"

Bestelling gedaan van boven de 500€,met levertermijn van 2 dagen stond er op de REDCOON-website! Enkele dagen later mail gekregen dat het toestel pas 1 maand later zou geleverd worden! Terug gaan kijken op de website REDCOON,de levertermijn was dan 6 dagen geworden! Dit is gewoon de mensen misleiden en ne mens meer dan een maand op voorhand laten betalen! Mailtjes sturen krijg je ook geen antwoord op! Een nieuwjaarscadeau is het ook al niet meer! Dus nu afwachten naar de levering 20 januari 2015 Dit is zeker NOOIT meer REDCOON maar COOLBLUE!

Reactie van de webshop

Beste Danny Nauwelaers, Hartelijk dank voor uw review. Uw mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van uw bestelling wordt uitgesteld. Helaas kan het voorkomen dat op het moment van de bestelling er meer vraag dan aanbod is waardoor u moet wachten voor de nieuwe binnenkomst. Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen. Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier. Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd. Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod. Zodra deze informatie bij ons bekend is wordt u direct via e-mail hiervan op de hoogte gesteld met daarbij een nieuwe verwachte binnenkomst datum. Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Een aanrader!!! AUF-S-5071624"

Na al die negatieviteit te lezen aan reviews, was voor mij alles in orde, goede prijs, goed verpakt, goede klantenservice! Bestelling geplaatst op di 16/12/2014 geleverd op vr 19/12/2014 kheb enkele keren contact genomen met de online chat, vriendelijke, behulpzame, proffesionele mensen en waren van hun woord. Het enige klein minpuntje was, er stond vermeld dat het een '48 uur levering' was maar heeft 72 uur geweest. Ook op mijn email werd er gereageerd! Ik heb Redcoon.be aangenaam mogen ervaren.

"Verwachte binnenkomst magazijn 3 dagen ... NOT"

Na de prijs vergeleken te hebben met verschillende aanbieders besloot ik op 7 december over te gaan tot het bestellen van een surround speakerset op redcoon.be. Bij het artikel stond te lezen dat de verwachte binnenkomst in het magazijn 3 dagen betreft. Dit leek mij nu niet direct een groot probleem dus ik besloot verder te gaan met de bestelling. Vandaag 16 december mocht ik echter nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, sterker nog, op de website staat nog steeds 'verwachte binnenkomst magazijn: 3 dagen'. Ik heb hiervoor de klantendienst via het betalende nummer gecontacteerd doch na verschillende minuten wachtmuziek ingehaakt. Via de chatservice van de klantendienst werd ik wel te woord gestaan maar daar kreeg ik steeds hetzelfde antwoord; wij verwachten het product binnen drie dagen en dan wordt het voor u verzendklaar gemaakt. De effectieve leveringsdatum kan niet gegarandeerd worden en ook commerciële tegemoetkomingen worden -ook op vraag- niet aangeboden. Het is dus wachten tot er een goede dag aanbreekt en ik mijn bestelling eindelijk kan ontvangen... Hoe gaat het spreekwoord ook alweer, 'het is de gierigheid die de wijsheid bedriegt'. Volgende keer toch maar met Coolblue!!

Reactie van de webshop

Beste Mathias Pintelon, Hartelijk dank voor je review. En onze excuses voor deze vervelende situatie. De levertijd die je noemt is langer dan gebruikelijk. Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Verkopen : ja - service : neen"

Telefoon CAT B 25 aankoop 01-12-13. stuk 15-09-14 opgestuurd naar redcoon. vandaag 09-10-14 nog steeds niets gehoord of gezien. waar blijft mijn toestel?

Reactie van de webshop

Beste Jan van Deurzen, Hartelijk dank voor uw review. Uw mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Vervelend dat u nog geen reactie over uw reparatie hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Op dit moment is uw product in behandeling bij het repaircenter. Een gemiddelde reparatieperiode neemt ongeveer 3 a 4 weken in beslag. Helaas is er een kleine vertraging bij het repaircenter ontstaan. Hierdoor zal de reparatieperiode iets langer zijn dan verwacht. Zodra de reparatie is voltooid ontvangt u een bevestigingsmail en zal uw gerepareerde product naar u worden verstuurd. Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Nog steeds niets.. geen reactie.. geen dekbed.. niets.. behalve ons geld kwijt!!!"

Wij hadden op zijn minst reeds een reactie verwacht op onze review van enkele weken geleden!! Wij vinden dit echt niet kunnen en vragen ons af hoelang dit alles nog kan doorgaan... Wij kopen NOOIT nog iets bij beslist.be!!!!! Graag reactie ivm dekbed aloe vera!!!!!

Reactie van de webshop

Beste Annick Maertens, Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken. Deze kun je e-mailen naar feedback@redcoon.nl Met vriendelijke groet, Saskia Namens het redcoon Webcare-Team

"Heeeeeellllllll slechte service"

Bij de laptop stond vermeld in voorraad, dwz binnen 48 uur geleverd, maar heb spijtig genoeg 10 dagen moeten wachten. Dan het tweede : ik had graag een factuur voor garantie gehad, maar na drie mails naar redcoon te hebben gestuurd, nog steeds geen antwoord en natuurlijk ook geen factuur. Redcoon antwoordt gewoon niet op je mails. Telefoon nemen ze ook niet op, of minstens een half uur betaald wachten. conclusie : spijtig, maar slechte service. Denk goed na voor U hier besteld

Reactie van de webshop

Beste Patrick, Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Wij hebben je review ook via ons contactformulier op de site ontvangen. De factuur hebben wij inmiddels aan je verzonden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Saskia Namens het redcoon Webcare-Team

"Verkopen: ja, Service: NEEN - Koop geen DELL bij hun!"

Ik heb op 16/07/2014 een DELL monitor bij Redcoon.be aangekocht. Deze werd geleverd, tot hier geen probleem. Na een paar uren gebruik heb ik een gemerkt dat er een probleem was met de monitor (grote witte vlekken die na een ongeveer een uur gebruik verschijnen). Redcoon verwijst me naar DELL om problemen op te lossen. Uiteindelijk gaat DELL akkoord om de monitor onmiddellijk te laten vervangen. Alleen hebben ze een geldig ordernummer van (hun) klant nodig voor de garantie vermits er geen "service tag" zit op deze schermen. Redcoon moet dus simpelweg het ordernummer van hun leverancier doorgeven. Ik heb Redcoon mails gestuurd => geen antwoordt Ik heb Redcoon meerdere malen telefonisch proberen te bereiken => haast onmogelijk + z'n twintig tal euro's verloren met hun 070 nummer. Alleen via hun chat heb ik contact kunnen leggen. Telkens opnieuw beloven ze mij een geldig ordernummer op te sturen, en dit doen ze niet! Het is ondertussen 25/08 en ik heb nog steeds geen officieel antwoordt van hun ontvangen. Via BeCommerce heb ik een klacht ingediend en de rest moet ik nog bekijken. Belangrijk om te weten, zonder service tag of ordernummer herkent DELL de hardware niet! Dus 3 jaar on-site garantie krijg al sowieso niet als je via Redcoon DELL hardware aankoopt!!!

"Bestelling 4 seizoenen comfort aloë vera dekbed"

Beste Wij bestelden enkele weken geleden bovenstaand dekbed bij beslist.be. De betaling werd onmiddellijk uitgevoerd en op de website stond te lezen "vandaag besteld, morgen in huis". We zijn ondertussen meer dan 14 dagen verder en er is helemaal geen info / opvolging .... Niets! We stuurden begin vorige week een mail met de vraag of de betaling goed ontvangen was en of men even wou nazien wanneer het dekbed zou geleverd worden... Opnieuw geen reactie! Wij zijn héél ontevreden!

"RAMPZALIGE SERVICE"

Ik heb net voor de zomervakantie een beats pill xl besteld, er werd mij een levertijd van 2-3 dagen beloofd maar nu 6 WEKEN later heb ik nog altijd niets ontvangen !!!! Men reageert niet op mijn mails en op de chat service antwoord er ook niemand! Ik zou graag eens weten waar mijn pakketje is en of ik het ooit zal ontvangen! En waarom antwoord er niemand op mijn mails ??? Ordernummer: AUF-S-5043992

Reactie van de webshop

Beste Koen De Clercq, Hartelijk dank voor uw review. Uw mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Het door u bestelde artikel heeft de status "Nu Reserveren". 'Nu reserveren' houdt in dat we het product momenteel niet op voorraad hebben en dat er op dit moment nog geen concrete levertermijn bekend is. Zodra de levertermijn bij ons bekend is, verandert de beschikbaarheid in ‘Verwachte binnenkomst magazijn: x dagen/weken’. Zodra wij het product (weer) op voorraad hebben, verandert de status in ‘direct leverbaar’. Met vriendelijke groet, Saskia Namens het redcoon Webcare-Team

"Verkopen : ja - Service : NEEN"

Redcoon = geen service Heb ondertussen tweemaal bij hun besteld, met twee jaar tussen en toch loopt het voor de twee keer fout met hun service. Ik ontvang een defect toestel en het duurt letterlijk maanden voor er iets echt in gang komt. De eerste keer was er zogezegd kwaad opzet omdat een nieuw fototoestel bij het openen een zandkorel op de lens had (hoe kan die daar zonder iets te doen geraken?). Was gewoon een productiefout... Tweede keer ook prijs met een DELL monitor, voor garantie en vervaning van defect toestel moet DELL hun ordernummer hebben en dat vinden ze gewoon niet...