Redcoon.be | shop reviews

Bekijk de producten »
5x 17x

"Slechte leveringsservice en communicatie"

We hebben een microgolf via Redcoon besteld en onmiddellijk betaald. Qua prijs waren ze zeker het interessants. Maar de levering en de communicatie was ondermaats. De levertermijn van het toestel was normaal 48u. Na 3 dagen werden we verwittigd door Redcoon dat de bestelling verzonden was en dat de... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste Cy peeters, Hartelijk dank voor uw review. En onze excuses voor deze vervelende situatie. De levertijd die u noemt is langer dan gebruikelijk. Graag ontvang ik uw redcoon bestelgegevens zodat ik uw klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kunt u e-mailen naar reviews@redcoon.nl Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Ongelofelijk"

Al enkele malen gebruik gemaakt van Redcoon en steeds zeer tevreden. De prijzen zijn steeds laag en de service goed. Ik kan geen negatief punt bedenken.

"Levertermijn"

Bestelt en betaalt de Denon D-F109C, staat aangegeven "48 uur levering". op 7april 2015. Wordt dus niet geleverd binnen de aangegeven tijd (misleidende reclame heet dat). Reeds twee mails gestuurd met vraag : wat de echte levertijd gaat zijn. Geen reaktie van Redcoon. We wachten dus maar af. Verder... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste Robert de Jonge, Hartelijk dank voor uw review. En onze excuses voor deze vervelende situatie. De levertijd die u noemt is langer dan gebruikelijk. Graag ontvang ik uw redcoon bestelgegevens zodat ik uw klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kunt u e-mailen naar reviews@redcoon.nl Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Saskia Namens het redcoon Webcare-Team

"2 x besteld - 2 x niet op voorraad"

De eerste keer bestelde ik 2 Samyang 50mm lenzen, kort na mijn bestelling kreeg ik een mailtje dat deze niet op voorraad waren, de website zei van wel. De tweede keer bestelde ik de Sony 24-70 f2.8, er stond 48u, opnieuw kreeg ik een mailtje dat het maar liefst één maand zou duren. Ik vroeg men gel... lees volledige review

"Situatie over mijn bestelling dringend !!!!!"

Gisteren bestelling gedaan en betaald. , normaal levering binnen 48 u. Al paar mails gedaan. Geen antwoord terug gekregen

Reactie van de webshop

Beste Ingrid de Moor, Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! We vinden het erg vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren. Onze excuses hiervoor. Om onze service te kunnen verbeteren ontvang ik graag je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken en naar tevredenheid kan oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Zeer tevreden"

Niettegenstaande negatieve reviews over levertermijn en zo een subwoofer besteld daar ik nu perse deze speaker wilde en die hier niet onmiddelijk vond in de hifi-winkels. Deze werd besteld op donderdag en werd keurig afgeleverd dezelfde week op zaterdagmiddag, bovendien aan een zeer scherpe prijs !

"Zeer goeie communicatie en snelle levering"

Op 1 januari heb ik een Samsung Galaxy S3 besteld en op 3 januari zat hij 's ochtends al in de bus. Ik kreeg telkens een mail als de status van mijn bestelling werd gewijzigd (betaald, wordt verwerkt, verzonden). Ook kon ik na dat het pakket werd verzonden het pakket volgen door middel van een tracktracenummer van TNTpost. Hier kom ik dus zeker terug!

"Bestellen en betalen geen probleem,tot er iets moet geleverd worden!"

Bestelling gedaan van boven de 500€,met levertermijn van 2 dagen stond er op de REDCOON-website! Enkele dagen later mail gekregen dat het toestel pas 1 maand later zou geleverd worden! Terug gaan kijken op de website REDCOON,de levertermijn was dan 6 dagen geworden! Dit is gewoon de mensen misleiden... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste Danny Nauwelaers, Hartelijk dank voor uw review. Uw mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van uw bestelling wordt uitgesteld. Helaas kan het voorkomen dat op het moment van de bestelling er meer vraag dan aanbod is waardoor u moet wachten voor de nieuwe binnenkomst. Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen. Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier. Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd. Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod. Zodra deze informatie bij ons bekend is wordt u direct via e-mail hiervan op de hoogte gesteld met daarbij een nieuwe verwachte binnenkomst datum. Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Een aanrader!!! AUF-S-5071624"

Na al die negatieviteit te lezen aan reviews, was voor mij alles in orde, goede prijs, goed verpakt, goede klantenservice! Bestelling geplaatst op di 16/12/2014 geleverd op vr 19/12/2014 kheb enkele keren contact genomen met de online chat, vriendelijke, behulpzame, proffesionele mensen en waren van... lees volledige review

"Verwachte binnenkomst magazijn 3 dagen ... NOT"

Na de prijs vergeleken te hebben met verschillende aanbieders besloot ik op 7 december over te gaan tot het bestellen van een surround speakerset op redcoon.be. Bij het artikel stond te lezen dat de verwachte binnenkomst in het magazijn 3 dagen betreft. Dit leek mij nu niet direct een groot probleem... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste Mathias Pintelon, Hartelijk dank voor je review. En onze excuses voor deze vervelende situatie. De levertijd die je noemt is langer dan gebruikelijk. Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Verkopen : ja - service : neen"

Telefoon CAT B 25 aankoop 01-12-13. stuk 15-09-14 opgestuurd naar redcoon. vandaag 09-10-14 nog steeds niets gehoord of gezien. waar blijft mijn toestel?

Reactie van de webshop

Beste Jan van Deurzen, Hartelijk dank voor uw review. Uw mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Vervelend dat u nog geen reactie over uw reparatie hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Op dit moment is uw product in behandeling bij het repaircenter. Een gemiddelde reparatieperiode neemt ongeveer 3 a 4 weken in beslag. Helaas is er een kleine vertraging bij het repaircenter ontstaan. Hierdoor zal de reparatieperiode iets langer zijn dan verwacht. Zodra de reparatie is voltooid ontvangt u een bevestigingsmail en zal uw gerepareerde product naar u worden verstuurd. Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Nog steeds niets.. geen reactie.. geen dekbed.. niets.. behalve ons geld kwijt!!!"

Wij hadden op zijn minst reeds een reactie verwacht op onze review van enkele weken geleden!! Wij vinden dit echt niet kunnen en vragen ons af hoelang dit alles nog kan doorgaan... Wij kopen NOOIT nog iets bij beslist.be!!!!! Graag reactie ivm dekbed aloe vera!!!!!

Reactie van de webshop

Beste Annick Maertens, Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken. Deze kun je e-mailen naar feedback@redcoon.nl Met vriendelijke groet, Saskia Namens het redcoon Webcare-Team

"Heeeeeellllllll slechte service"

Bij de laptop stond vermeld in voorraad, dwz binnen 48 uur geleverd, maar heb spijtig genoeg 10 dagen moeten wachten. Dan het tweede : ik had graag een factuur voor garantie gehad, maar na drie mails naar redcoon te hebben gestuurd, nog steeds geen antwoord en natuurlijk ook geen factuur. Redcoon an... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste Patrick, Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Wij hebben je review ook via ons contactformulier op de site ontvangen. De factuur hebben wij inmiddels aan je verzonden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Saskia Namens het redcoon Webcare-Team

"Verkopen: ja, Service: NEEN - Koop geen DELL bij hun!"

Ik heb op 16/07/2014 een DELL monitor bij Redcoon.be aangekocht. Deze werd geleverd, tot hier geen probleem. Na een paar uren gebruik heb ik een gemerkt dat er een probleem was met de monitor (grote witte vlekken die na een ongeveer een uur gebruik verschijnen). Redcoon verwijst me naar DELL om pr... lees volledige review

"Bestelling 4 seizoenen comfort aloë vera dekbed"

Beste Wij bestelden enkele weken geleden bovenstaand dekbed bij beslist.be. De betaling werd onmiddellijk uitgevoerd en op de website stond te lezen "vandaag besteld, morgen in huis". We zijn ondertussen meer dan 14 dagen verder en er is helemaal geen info / opvolging .... Niets! We stuurden begin... lees volledige review

"RAMPZALIGE SERVICE"

Ik heb net voor de zomervakantie een beats pill xl besteld, er werd mij een levertijd van 2-3 dagen beloofd maar nu 6 WEKEN later heb ik nog altijd niets ontvangen !!!! Men reageert niet op mijn mails en op de chat service antwoord er ook niemand! Ik zou graag eens weten waar mijn pakketje is en of... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste Koen De Clercq, Hartelijk dank voor uw review. Uw mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Het door u bestelde artikel heeft de status "Nu Reserveren". 'Nu reserveren' houdt in dat we het product momenteel niet op voorraad hebben en dat er op dit moment nog geen concrete levertermijn bekend is. Zodra de levertermijn bij ons bekend is, verandert de beschikbaarheid in ‘Verwachte binnenkomst magazijn: x dagen/weken’. Zodra wij het product (weer) op voorraad hebben, verandert de status in ‘direct leverbaar’. Met vriendelijke groet, Saskia Namens het redcoon Webcare-Team

"Verkopen : ja - Service : NEEN"

Redcoon = geen service Heb ondertussen tweemaal bij hun besteld, met twee jaar tussen en toch loopt het voor de twee keer fout met hun service. Ik ontvang een defect toestel en het duurt letterlijk maanden voor er iets echt in gang komt. De eerste keer was er zogezegd kwaad opzet omdat een nieuw f... lees volledige review

"Levering : binnen 2 werkdagen ... duurt reeds 1 maand!!!!!"

Na herhaaldelijke telefoontjes dat ze dit gingen onderzoeken, een papier invullen en opsturen omdat ze dit nogmaals gingen onderzoeken, kan ik zelfs geen telefonische contact met hen meer krijgen! Mijn bestelling is nog altijd NIET geleverd, alhoewel ze mij een mail hadden gestuurd dat alles reeds... lees volledige review

"Met een beetje geduld zeer tevreden over Redcoon"

OK je hebt wat meer geduld nodig bij Redcoon, er verliepen 4 werkdagen voor ik mijn bestelling binnen had. Maar ik vind dat een miniem ongemak vergeleken bij de zeer scherpe prijzen die Redcoon hanteert. Vergelik zelf maar eens op internet, dan kom je er snel achter! Terugstuurservice zal hopelijk niet nodig zijn...

"Redcoon??? Ne zeker niet hier bestellen"

Not recomended Seller i think i have been SCAMED Bestelgemak Ik heb Galaxy note 3 besteld bij redcoon op 19/2/2014 an tot vandaag heb ik hem nog niet ontvangen. via chat heb ik de medewerker gevraagd over de status van mijn bestelling. en ze zeggen dat ze het geld nog niet ontvangen van Credit card maatschapij. ... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste redcoon-klant, Hartelijk dank voor uw review. Uw mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Inmiddels heeft u de bestelling geannuleerd. De verwerking van een creditcardbetaling neemt een aantal werkdagen in beslag. Het bedrag zal weer binnen enkele dagen terug staan op uw credicardaccount. Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Bestelling binnenkomst magazijn 2 dagen duurt al meer dan 2 weken"

Niet afgaan op de levertijd die vermeld staat op de website, ze zijn uit te lucht gegrepen. In mijn geval ben ik aan het wachten op een product waarvan ik geen flauw idee heb wanneer het gaat binnenkomen. Bestelgemak Prijs is goed aangeduid, en het is gemakkellijk om te bestellen. De manier van betalen via homebanki... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste Frankdw2, Hartelijk dank voor uw review op beslist.be. Uw mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van uw bestelling wordt uitgesteld. Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen. Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier. Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd. Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod. Zodra deze informatie bij ons bekend is wordt u direct via e-mail hiervan op de hoogte gesteld met daarbij een nieuwe verwachte binnenkomst datum. Vandaag is het product op voorraad gekomen in ons magazijn en wordt uw bestelling klaar gemaakt voor verzending. Zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten ontvangt u hier een bevestigings e-mail van. Met vriendelijke groet, Saskia Namens het redcoon Webcare-Team

"Pc scherm"

Zeker GEEN Aanrader! Bestelgemak Zeer slechte service! Heb er drie weken geleden besteld nog niks ontvangen. Heb hun dan gevraagt om mijn geld terug te storten, nog altijd niks. Zal zeker geen aankoop meer doen bij hun, beter meer betalen en tevreden zijn. Levering Na 3 weken nog niks ontvangen Aftersales Wacht nog altijd op terug storting van mijn geld

Reactie van de webshop

Beste Zareta, Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken. Deze kun je e-mailen naar feedback@redcoon.nl Met vriendelijke groet, Saskia Namens het redcoon Webcare-Team

Populaire categorieën

Gereedschap 527 artikelen Tuingereedschap 231 artikelen Printersupplies 228 artikelen Speakers 225 artikelen Koelkasten 210 artikelen
Monitors 201 artikelen Koptelefoons 172 artikelen Harde schijven 169 artikelen Koffiezetapparaten 148 artikelen Home Cinema 137 artikelen
Vaatwassers 135 artikelen Stofzuigers 132 artikelen Printers 127 artikelen Digitale camera's 125 artikelen GSM 120 artikelen