Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

Bartsmit.com | shop reviews

Bekijk de producten »
Onbekend 6x 7x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Super"

het is de een van de grootste speelgoedwinkels, en de service is ook groots!!!

"Wel leuk"

sjiek

"Super"

Het is gewoon een zeer betrouwbare winkel met een zeer betrouwbare levering!

"Verschrikkelijke aftersales service"

De leveringstermijnen (bevestigd via de email) worden niet nagekomen en de manier waarop dit vervolgens wordt afgehandeld is op zijn minst schandalig te noemen. De klantenservice is niet geÔnteresseerd in het vinden van een oplossing die voor de klant werkt (ik vroeg om het product dat niet direct leverbaar was alsnog thuis te laten afleveren ipv in de winkel, maar hier viel, ondanks dat het product nog niet verzonden is, niet over te praten) en biedt geen excuses aan voor de fouten die er zijn gemaakt. Heb voor de grap maar gevraagd of ik in ieder geval excuses krijg voor het ongemak, maar het antwoord was "nee". Bizar...

"Deze shop is prima"

het wordt prima op tijd bezorgd en het is ook nog gratis ook

"Informatie op site klopt niet"

Als er staat: op voorraad. Niet geloven! Ik had binnen 2 dagen een boek nodig, die hun konden leveren. Hiervoor moest ik nog wel wat bij bestellen , anders kon het niet online. Dag erna, ons excuus, het boek is niet meer leverbaar. Het bedrag krijg ik pas over 14 dagen terug gestort. En nu kan ik het boek ergens anders gaan kopen en weer verzendkosten betalen, want ja die krijg ik niet terug als ik dat extra boek heb terug gestuurd. Dit was niet de eerste keer! Blijkbaar hebben ze moeite met de juiste informatie op de website te zetten. Bestel hier nooit meer iets!

"Klootending"

Na twee dagen Dee die het al niet meer Er zaten sommige dingen niet bij dus echt een mis koop Maar daar kan je van leren

"Laptop werd niet verzonden"

Ik heb deze laptop gekocht maar ik kreeg hem weer terug wegens een registratie fout geen goede shop. Wel goedkoop maar geen goede levering.

"Goed"

d i t i s e e n g o e d e w i n k e l s m i l e

"Ni goed"

echt niet goed de de winkel levert niiet en het winkelketen heeft een onduidelijke site als je kijkt naar het betalen. niet zo goed dus...

"Slechte service als iets kapot is moet je naar de fabriek geen winkel garantie"

en spacescoter online gekocht 120 euro. netjes op tijd bezorgd uit de doos gehaald doet hij het niet. wij naar de dichts bijzijnde filiaal. komen we daar aan mevr u moet hem naar de Fabriek op sturen. maar er staat toch bart smit op de bon dus moet ik hier wezen. nee mevrouw u moet hem zelf opsturen. NEE ik ga er niet mee acoord!!!! julie zijn toch Bart smit????? mevrouw u hoeft niet boos teworden! ik ga niet eerder weg tot ik geholpen word door julie bart smit. oke mevr heeft u de klante service gebeld jaa 5 keer elke keer de haak erop. gaat de verkoopster weg om tebellen en komt terug mevr u kunt 2 dingen doen of u stuurt hem op gaat sneller of wij sturen hem op duurt langer. U stuurt hem maar op!!! Na 2 weken konden we hem ophalen. deed hij het nog niet wij naar de winkel terug mevr u moet hem opsturen neee ik ga hier net als toen niet mee acoord! verkoopster belde klantenservice bleek hij het dus wel toen. Mevr als U sterke mensen in huis had gehad was u er achter gekomen dat hij het wel deed,werd me eve verteld!!! de verkoopster zegt ik vind het belachelijk dat u zo boos op ons word. waarop ik stom verbaast was en niets meer kon zeggen. WIE IS KLANT KONING DAN sta ik vandaag in de winkel er koopt een man een dure spelkomputer 450 euro meneeer als er iets aan mankeert moet u het zelf naar de fabriek opsturen

"Prima!"

Ik heb bij de Bart Smit GTA 4 gekocht, en het pakketje was gewoon de volgende dag in huis. Ik snap niet waarom hier veel slechte recenties over zijn. Ik zou hier zeker nog een keer iets kopen!

"Goed produkt maar zeer slecht geregelde levering"

Computerspel besteld en meteen betaald via internet. Zondag voor 18:00 uur besteld, dus zou het in ieder geval dinsdag in de winkel liggen zou je zeggen. Mijn zoon gaat langs, maar helaas niets. Ik ga woensdag langs: ligt er toch! Waarschijnlijk was het er toch al dinsdag. Op site staat dat je bericht krijgt via de mail als het produkt de deur uit gaat: Niets ontvangen. Op de site staat niets over legitimatie als je het op komt halen, dus ik kon weer naar huis om mijn rijbewijs te halen want ik had alleen de factuur met daarop mijn adres bij me. Ontvangstbon ontbrak dus die maakt de verkoopster en dan moet ik ook nog een handtekening zetten voor een spel van Ä20,99. Als ik mijn irritatie kenbaar maak aan de verkoopster dan trekt ze haar schouders op en vraagt ze zich af waar ik mij druk om maak! Misschien dat ik als klant meer winkel- en betaalgemak zoek en vooral dat de verwachtingen die de site creŽert waargemaakt worden?