Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Niet meer actief op beslist.nl

TechLogics.nl | shop reviews

Prima shop 11x 5x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Verzendkosten"

idem]][[ik wou een flip cover blauw kopen voor samsung galaxy s3 mini. Hij stond op de site voor 16.00 inclusief verzendkosten ,maar toen ik hem wou [[ kopen kwam er opeens 6.25 verzendkosten bij dat is niet alleen een afzetbedrag voor een hoesje dat door de brievenbus kan maar ook nog eens niet vermeldt op de site. Dus ik hoop dat er wat aan gedaan wordt. Want het is raar om reclame te maken dat je geen verzendkosten hebt en dan als je gaat betalen opeens wel !]][[ik heb hem nog niet besteld. dus ik kan er niks van zeggen]][[idem]]

"Prima"

Gewoon een prima zaak, zoals eigenlijk normaal zou moeten zijn.]][[Prima zaak. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de status van min besteling [[ en die werd keurig op tijd en netjes verpakt afgeleverd. Zeker gelet op hun prijspeil zien ze mij hier nog wel eens terug.]][[Keurig op tijd en nette verpakking.]]

"Bestellen ?????"

[[idem]][[alleen al het gegeven dat er hier aangegeven wordt dat de voorraad niet klopt met de werkelijkheid geeft mij al te denken, ik wou iets gaan bestellen maar zie ervan af, sorry TechLogics]][[zie reviews]][[idem]]

"Vertrouwen"

Ik hoop dat TL hier van leert en fatsoenlijk uitleg geeft.]][[Ik wilde via beslist.nl een verbatim dual accupack 10000 mAh kopen omdat TL de [[ goedkoopste was daar er op de site stond gratis bezorgt maar dat bleek achteraf niet de waarheid want er word 6,95 verzendkosten gerekend en dan is TL dus niet de goedkoopste. Ik heb een mailtje naar TL gestuurd en om uitleg gevraagd maar nooit geen antwoord gekregen en er staat nog steeds op de site van beslist gratis verzending. Voor mij is dat een reden om niets te bestellen bij TL omdat ik dan gelijk het vertrouwen verliest bij een firma die zulke streken uithaalt.]][[Tijdens bestellen word je al in de maling genomen.]][[Je krijg dus geen antwoord op je mailtje]]

"Slecht bedrijf"

Snel een andere shop kiezen]][[Van een internetbedrijf verwacht je dat er snel geleverd wordt. Helaas pindakaas wordt je bij dit bedrijf aan het [[ lijntje gehouden over de lever datum. En daar moet je zelf ook nog eens achterkomen. 4 weken wachten op een gangbaar artikel is iets wat te veel, vind u niet!!!!!!!]][[4 weken wachten op een gangbaar produkt. Geen terugkoppeling naar de klant]][[Tijdens de vertaging wordt je niet uitgelegd dat het wel eens heel lang kan duren. Je wordt met een standaard antwoord aan het lijntje gehouden.]]

Reactie van de webshop

Beste N. Smit, Wij vinden het erg vervelend dat u zo ontevreden bent over onze service en diensten. In het contact wat wij met u hebben gehad, hebben we proberen uit te leggen dat het product bij geen enkele toeleverancier op voorraad ligt. Het is absoluut niet onze bedoeling om u aan het lijntje te houden. U kunt zelf op ieder moment de leverdatum bekijken, echter wordt deze gewijzigd als de leverdatum vanuit onze toeleverancier wijzigd. Er zijn drie leveranciers voor het door u bestelde product en alle drie zitten ze te wachten op voorraad vanuit Samsung. Mogelijk omdat het een gangbaar product is zoals u vermeld is het daarom momenteel wat lastiger te krijgen.

"Snelle levering en prima service"

Hier bestel ik vaker]][[Prima website, ik zocht een hoesje voor mijn iPad en kwam terecht op deze website.]][[Prima optijd, stond 2 dagen en ik had [[ het in 2 dagen]][[Omdat ik twee verschillende kleuren wou had ik een email gestuurd. Binnen twee uur een reactie met een link van het product er in zodat ik direct kon bestellen. Top!]]

"Goede service en ruime keus!"

Prima service en assortiment, hier bestel ik vaker]][[Ik zocht een hoesje voor mijn iPad en kwam via Beslist terecht op deze website. Omdat ik twee [[ verschillende kleuren wou bestellen heb ik een email gestuurd. Hierop kreeg ik binnen twee uur reactie met een link naar het juiste product. De bestelling was twee dagen later in huis, er stond aangegeven vier dagen dus dat vondt ik erg netjes!]][[Zoals aangeven, sneller dan verwacht]][[Snelle reactie op email]]

"Foute voorlichting levertijd"

Bij de producten stond levertijd 1 a 2 werkdagen + stoplicht op groen, 10+ op voorrad bij hun leverancier. Na 3 dagen niets ontvangen, dus een mail [[ gestuurd. Kreeg pas na een dag reaktie, dat hun leverancier maar met mondjesmaat kon leveren, en dat het een AANTAL dagen langer zou duren. Op mijn reaktie mail, dat ik dit niet netjes vind, omdat je op hun site fout word voorgelicht, heb ik nog steeds geen antwoord. Als ik dit immers had geweten, dan had ik wel ergens anders gekocht, want ik heb de spullen nodig! Intussen hebben ze hun levertijd op de site aangepast naar 2 tot 4 werkdagen. Maar tot mijn verbazig staat in mijn orderinformatie de regel op blauw, met de opmerking dat het over 6 DAGEN pas binnenkomt bij hun leverancier. Ik zit dan al op 14 dagen, maar dan moet het nog naar mij worden gestuurd!!! Ik houd u op de hoogte hoe lang het straks uiteindelijk heeft geduurd]][[Ik had al eens iets bij deze shop gekocht, dat ging redelijk goed maar vond de levertijd van 3 dagen wel wat lang. De laatste keer ging het anders. Het begon al bij het aanmelden. Mijn wachtwoord werkte niet meer. Dus ik drukte op de knop wachtwoord vergeten. Je zou dan een nieuw ww in je mail ontvangen. Dit gebeurde niet! Dus dacht ik ik maak een nieuw account. Dit werkte niet, omdat mijn email adres al bestond! Wat nu? Willen ze nou verkopen of niet? Ik dus een nieuw account gemaakt op een ander mailadres.]][[ gestuurd. Kreeg pas na een dag reaktie, dat hun leverancier maar met mondjesmaat kon leveren, en dat het een AANTAL dagen langer zou duren. Op mijn reaktie mail, dat ik dit niet netjes vind, omdat je op hun site fout word voorgelicht, heb ik nog steeds geen antwoord. Als ik dit immers had geweten, dan had ik wel ergens anders gekocht, want ik heb de spullen nodig! Intussen hebben ze hun levertijd op de site aangepast naar 2 tot 4 werkdagen. Maar tot mijn verbazig staat in mijn orderinformatie de regel op blauw, met de opmerking dat het over 6 DAGEN pas binnenkomt bij hun leverancier. Ik zit dan al op 14 dagen, maar dan moet het nog naar mij worden gestuurd!!! Ik houd u op de hoogte hoe lang het straks uiteindelijk heeft geduurd]][[Na 3 dagen niets ontvangen, dus een mail gestuurd. Kreeg pas na een dag reaktie, dat hun leverancier maar met mondjesmaat kon leveren, en dat het een AANTAL dagen langer zou duren. Op mijn reaktie mail, dat ik dit niet netjes vind, omdat je op hun site fout word voorgelicht, heb ik nog steeds geen antwoord.]]

Reactie van de webshop

Beste heer Dunnik, Wij hebben vandaag wel gereageerd op uw email en uitgelegd waarom het iets langer duurt. U heeft op 14:13uur ons hierna gevraagd en op 14:21uur hebben wij hierop een reactie gestuurd. Ook hebben wij voorgesteld indien u dit wilt dat de order geannuleerd wordt en u het aankoop bedrag terug gestort krijgt. Helaas kunnen wij geen ijzer met handen breken als er een product moeilijk leverbaar is. Mvg TechLogics
Bekijk meer shop reviews
Algemeen
Beslist.nl Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons assortiment van 25 miljoen producten bij 10.017 shops bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

25.000.000 prijzen van 10.017 winkels worden dagelijks verwerkt.
© 2005 - 2017 beslist.nl™