Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Niet meer actief op beslist.nl

xxxICentre.nl | shop reviews

Onbekend 13x 5x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Slechte service"

Trackpad gekocht. Na 1,5 jaar komt een knopje los te zitten. iCentre weigert er iets aan te doen omdat de fabrieksgarantie is verlopen. Met de consumentengarantie hebben ze niets te maken vanwege het faillissement.

"Imac reparatie"

Twee weken geleden mijn Imac 27 ter reparatie aangeboden in Zeist. Had snel bericht vanuit het Repair Centre dat het moederbord kapot was. Kosten 800 euro. Kon de imac achterlaten, laten repareren of ongeprepareerd terug laten sturen. Dit laatste heb ik gedaan. Toch vertrouwde ik de zaak niet en ben naar Mac Demolition gereden voor een second opinion. Daar werd tijdens het openen van de mac geconstateerd dat alles los er in was gepropt. Nadat hij een uur bezig was dit te herstellen bleek een Ram geheugen kaart de boosdoener te zijn. Kosten 40 euro en alles draait weer perfect. U kunt wel raden wat ik er van vind.

"Verkeerde voorlichting"

Op advies van medewerker ipad air besteld en betaald Geen reactie meer dus bellen Krijg te horen dat product toch niet is te leveren. Zit ik zonder verjaardagskado voor mijn kleinkind Koop dus niet meer bij deze keten. Balen

"Bij harmony service center"

Macbook Pro 15 bij Icentre EDE ter reparatie aangeboden, startte niet meer op. De winkel kon helaas niets doen, dus doorgestuurd naar reparatieafdeling. De onderzoekskosten zouden zowiezo 79 euro bedragen. De offerte voor de uiteindelijke reparatie was maar liefst 865 euro, nieuw moederbord, harde schijf etc.etc.. Ik heb de computer dus terug laten komen, een nieuwe ssd laten plaatsen, kosten 119 euro, en de machine draait als nooit tevoren.Dit grenst aan oplichting, omdat ook de conclusie van het onderzoek aantoonbaar onjuist is, maar om de machine ook maar terug te krijgen wel moest worden betaald. Ik had de computer ook zonder betaling af kunnen staan !!!!!!!!!

"Ongeïnteresseerd personeelslid i-centre ede"

een jongen die nog nat achter zijn oren is hielp ons in ede, hij heeft nog wat lessen klantvriendelijkheid nodig kwam arrogant en onge´nteresseerd over de i-phone 6 was niet voorradig , we besloten hem iig niet daar te kopen al was het de laatste in nederlaag gelukkig een paar winkels verder hadden ze hem op voorraad en gingen we tevreden naar huis

"Service?"

Service van icentre, nou vergeet het Maar!! Je word door arrogant personnel van t karst je naar de Muur gestuurd. Koop geen Apple product end bij een icentre(leeuwarden)

"Bestelling IPhone en Bereikbaarheid"

Bij Icentre Leidschendam een IPhone besteld en als je dagen later wil vragen waarom er nog steeds geen reactie is gekomen kan je alleen met het hoofdkantoor bellen in Rotterdam. Na 4 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik de verbinding verbroken en ga ik mijn bestelling afzeggen.

"Icentre Rotterdam bedrijfsleider is slecht"

Na een paar "arme" medewerkers die daar werken om hun brood te verdienen, zijn de medewerkers inclusieve de bedrijfsleider heel slecht. Hun arrogantie en klanten onvriendelijkheid in daar ten top!

"Advies, koop nooit een Apple product bij iCentre Leidschendam"

Bij dit bedrijf snappen ze niets van service, garantievoorwaarden of consumentenrecht. Wat ze wel heel goed kunnen is klanten aan het lijntje houden , geen informatie geven en een bedroevende slechte service verstrekken. Als je een Apple product bij ze koopt dat binnen 3 maanden stuk gaat, vaststaat dat het product niet te repareren is, behoor je de klant volgens het Nederlands consumenten recht gewoon een nieuw product te leveren. Wat iCentre doet is het product opsturen naar Harmony Service Center opsturen en de klant weken onzinnig laten wachten. Heb deze ervaring inmiddels nu 2 keer meegemaakt met dit bedrijf. Koop nooit maar dan ook nooit een Apple product bij dit bedrijf, de service is bedroevend slecht