Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

Maxict.nl | shop reviews

Bekijk de producten »
Matige shop 22x 54x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"MAXICT: DAS (rechtsbijstand) goed idee"

Had ik me maar niet laten verleiden door een aanbieding van een iMac en de beloftes over de levering die hierover aan de telefoon zijn gedaan. Want geloof me: "Ze beloven van alles, maar komen niets na." Als je op televisie wil komen in Kassa of Radar, dan moet je hier bestellen. Want het is vanaf dag 1 ellende, een korte review: - iMac besteld met de belofte voor snelle levering op vrijdag - "Sorry, het wordt maandag" - "Nee het wordt dinsdag" - "Waarschijnlijk toch maandag" - "Ik stuur u een track- and trace?" - "Heeft u geen track- and trace gekregen, dan stuur ik die nog even..." - Even gebeld waar mijn computer blijft - "Die is afgeleverd en u heeft een handtekening gezet" - Onderzoek leert dat de computer toch op maandag is geleverd, twee staten verderop bij mensen die niet thuis waren. In de garage en de bezorger heeft zelf een handtekening gezet. Gelukkig komt de vrouw bij mij aan de deur om te vragen of ik iets besteld heb. - Computer uitgepakt, is een buitenlands model met een verkeerder stekker die nergens in past en ook niet voorzien van: muis en trackpad" - "Sorry, het wordt morgen nageleverd." - "Sorry, het wordt morgen nageleverd." - "Sorry, het wordt morgen nageleverd." - "Sorry, het wordt morgen nageleverd." - "Sorry, het is hier afgeleverd, maar het wordt morgen nageleverd..." Ik heb besloten om de computer terug te sturen, want hier kan ik letterlijk en figuurlijk niets mee. - Even nabellen of de computer is aangekomen - "Ja, hij is binnen, u krijgt uw geld binnen 6 dagen terug." - Toch nog maar even bellen... - "Nee, wij hebben nog geen computer ontvangen..." Kortom, wordt vervolgd. Op RADAR, bij Kassa of voor de rechtbank. Dus vandaar: MAX ICT: DAS (rechtsbijstand) een goed idee

"Slechte service MAXICT"

Ik vroeg wat het verschil was tussen 2 identieke videokaarten via hun live chat... MAXICT vertelde me dat het allebei dezelfde kaarten zijn maar dat ze kwamen van 2 verschillende leveranciers. de prijs was toen al tussen die 2 bijna 200 euro verschil... Na wachten op hun antwoord wat vrij lang duurde... ( Dit was trouwens al mijn 2e poging via hun live chat want via de 1e poging hebben ze me na 1 uur compleet genegeerd en de chat beeindigd ) hebben ze dus snel de prijs aangepast naar meer richting de duurdere variant.. het verschil is nu nog geen 50 euro wat ik echt veel geld vind. En als excuus kreeg ik te horen dat ineens alles was uitverkocht bij de leverancier. Naar mijn mening grote ONZIN en slechte reclame en service naar de klant toe. Er werd ook geen poging gedaan om mij tevreden te maken. Ik bestel in ieder geval hier niks meer! slechte service naar mijn mening

"Waardeloze website"

maxict is niet erg duidelijk over zijn order status deze klopt van geen kant! -prijzen zijn erg raar deze wisselen nogal van prijs per dag hierdoor - kun jeje behoorlijk genaaid voelen verschil van 20 binnen 24uur -als je haast hebt zeker niet bestellen hier want je wacht gewoon een hele tyd op je spullen als jeje beklacht hierover doet zijn ze bezig dit te verbeteren maar aan de reviews te lezen is dit niet meer dan een dood doener

"Misleidend"

Een aantal keer al bij MaxICT besteld. Ik ben al sinds vier jaar klant bij ze. Geen enkele keer klopte de voorraad en/of levertijden in de webshop . Artikelen zijn geen enkele keer op tijd geleverd. Op den duur wordt dit wel een soort patroon. Ik heb al een aantal keer geprobeerd bij deze zaak. Dus voordeel van de twijfel hebben ze zeker genoten. Ik bestel heel veel online en hou altijd rekening met vertraging als er staat dat de levertijd niet 'Direct' is. Bij alle shops betekend 'direct' dat een artikel op voorraad is en binnen een week bezorgd wordt. Vaak zelfs de dag erna. En bij sommige shops heb ik in afgelopen tijd zelfs de spullen laat op de avond dezelfde dag. De laatste keer heb ik juist product besteld die op de site van MaxICT stonden als: 'Op Voorraad. Direct Leverbaar - voor 16:30 besteld, morgen in huis'. Loze belofte. Gewoon misleidend. Ik plaatste de bestelling bij hun juist omdat er werd aangegeven dat het 'direct' beschikbaar was. Dus geen 'Op voorraad - levertijd 2-4 dagen' of iets dergelijks. Er wordt verzending gekoppeld aan je bestelling (bezorg service plus lever datum), maar je kan wachten tot je blauw bent. Als je contact opneemt krijg je vaak te horen dat het niet aan hun licht maar aan de leverancier. Voor een keer kan ik dat best geloven. Maar elke keer zo? Er worden beloftes gemaakt die niet waargemaakt worden enkel om je aan de lijn te houden. Vorig jaar vr kerst twee stuks UPS-en van een nieuw merk besteld om uit te proberen voor de zaak. De producten hadden een levertijd van een week. De spullen werden ook direct succesvol afgerekend. Ik heb er rekening mee gehouden dat het pas begin januari kon worden. Dus ruim rekening gehouden met de tijd. Twee weken later ging ik de status van de bestelling volgen in mijn account. Er waren continu aanpassingen en updates. Vervolgens ging alles op 'onbekend'. Geen levertijd, geen bezorgdienst. In de tussentijd (een maand later) heb ik de spullen via een andere webshop besteld en binnen drie werkdagen werd er geleverd zoals beloofd. Product beviel perfect en ik was al van plan om meerder exemplaren te bestellen. Dus liet ik de lopende bestelling bij MaxICT door gaan. Uiteindelijk na wat heen en weer bellen met MaxICT, van het kastje naar de muur (het lag weer aan hun leverancier), kreeg ik eind februari pas de spullen geleverd. Dus levertijd 'twee maanden'. Dan zag ik ook dat de producten van dezelfde Duitse leverancier afkomstig waren als de andere webshop die wel kon lever volgens afspraak. Nu bijna een jaar later, nogmaals geprobeerd met een kleine bestelling, en het gaat al direct mis. Onvoorstelbaar dat er geen lering getrokken is uit voorgaande fouten. Steeds loze beloftes over beschikbaarheid en levertijden van producten. Dit kan niet meer in deze tijd. Teleurstellend en jammer.

"Kunnen niet op tijd leveren"

vaatwasser besteld de site zegt levertijd 2 tot 3 dagen. een week later en heeeel veel gedoe later, was het apparaat er nog niet dus toen heb ik de koop maar geannuleerd. Ook werken ze via post.nl die bij 'pallet artikelen' gewoon verwacht dat je 13 uur in je agenda vrij houd omdat ze ergens tussen 8 en 21 uur leveren.

"Waardeloos bedrijf!"

Waardeloos bedrijf! Na aanleiding van uw informatie op de site is er een bestelling geplaatst voor Ram geheugen deze blijkt bij binnenkomst niet te werken in de computer. Contact opgenomen via de chat nadat er een bijna een uur is gewacht kwam er eindelijk iemand online die het af deed schrijf maar een mail naar rma. Dit te hebben gedaan met de volledige tekst en uitleg krijgen wij een standaard mailtje plus dat de retourkosten voor onze eigen rekening zijn. In deze mail staat tevens alleen dat er voldoende moet worden frankeert niks over track and trace! Heel vreemd aangezien dit niet onze fout is geweest. Netjes alles verpakt, voldoende gefrankeerd en direct nog verzonden 3 mei. Ik vind het wel heel toevallig en had al een vermoeden dat dit ging gebeuren (zeker na het lezen van de slechte revieuws) ''pakketje kwijt'' Ik verstuur al heel lang en bijna dagelijks pakketjes en heb nog nooit mee gemaakt dat iets niet aankomt bij de ontvanger. Dit verhaal doet mij dan ook vermoeden dat het wordt afgedaan als niet ontvangen terwijl het wel bij is aangekomen maar ze weten dat we niks kunnen aantonen. Jammer dat jullie over de rug van ons zo jullie geld moeten verdienen. Wij zouden een groter geheugen bij jullie weer bestellen maar dat gaan we na deze slechte service en ervaring zeker niet meer doen!!!!!

"Alleen verkoop gericht, service slecht"

Verkoop proces verliep prima, afhandeling defect niet. Zeer slechte en stroperige retourneer wijze. Kosten verzending ook zelf betalen, ook als product slechts paar dagen heeft gewerkt en dan stuk gaat. Elders je aankoop doen dus!

"Leveren niet"

Op 24 januari een Karcher veegmachine besteld. Deze was volgens de website uit voorraad leverbaar en tussen1 en 3 dagen bij mij thuis. Ondertussen 2 keer klanterservice gebeld. Komen aan met vage verhalen over zoekgeraakte producten en kunnen niet vertellen wanneer ze nu na 17 dagen wel gaan leveren. Ik bestel hier nooit meer iets.
Bekijk meer shop reviews
Algemeen
Beslist.nl Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons ruime assortiment van miljoenen producten bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

© 2005 - 2018 beslist.nl™