Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

Maxict.nl | shop reviews

Bekijk de producten »
Matige shop 12x 32x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Waarschuwing! Koop bij MaxICT geen produ"

Waarschuwing! Koop bij MaxICT geen producten! Waarom? MaxICT besteld uw product bij andere resellers. Op het moment dat een andere reseller het product niet kan leveren krijgt u het product niet. Er wordt niet gekeken naar alternatieve zodat de klant uiteindelijk alsnog het product kan ontvangen. Het bedrag wat u over heeft gemaakt wordt naar veel bellen en mailen teruggestort op uw rekening. Het resultaat is dat uw geen product heeft ontvangen en uw eigen geld gedurende een maand kwijt bent. Alles valt hierbij binnen de wettelijke normen, echter hierdoor heeft MaxICT "eigen" vermogen wat bestaat uit uw inleg. MaxICT heeft niet altijd de intentie het product te gaan leveren, maar maakt gebruik van tijdelijke inkomsten om zo onkosten te kunnen betalen. Soort gelijke 'oplossingen' worden vaak gebruikt om een faillissement uit te stellen. Als u uw bestelling heeft gemaakt bij MaxICT en het bedrijf gaat failliet, bent u uw geld definitief kwijt. Verzending: Bestelling wordt niet geleverd. Reseller uit het buitenland kan niet leveren, waardoor MaxICT de order intrekt. () Het bedrag wordt (hopelijk) gecrediteerd. Klantenservice: Per email wordt een indirect antwoord teruggegeven. "we zijn een onderzoek aan het starten wat het probleem is". Per telefoon worden toezeggingen gedaan die uiteindelijk niet nagekomen gaan worden.

"Geen zaken mee doen!"

Waardeloos bedrijf geen zaken mee doen Men stuurt een zwaar gebruikte surround set die onder het kattenhaar zit ipv een zo goed als nieuwe set. Deze set was tevens zwaar gebruikt en zat onder de krassen en overige schades. Hierop open ik een Paypal geschil wat ik win en waarbij ik mijn geld terecht terugkrijg. Nu heb ik ondanks dit een incassobureau op mijn dak. Hopelijk komt het tot een rechtszaak want ik ben zwaar allergisch voor katten en heb door alle kattenhaar flinke medische kosten moeten maken.

"Product werkt niet en late levering"

Ik had product besteld, werd maar niet geleverd, was foutje gemaakt in magazijn. Na 12 dagen had ik het product in huis. batterijen erin, werken ho maar. Teruggestuurd. Wacht nu al week op terugbetaling. Eerste en laatste keer.

"Slechtse service ooit"

Ik dacht een printer besteld te hebben, blijkt het alleen om een onderdeel te gaan. De printer stond wel volledig afgebeeld op de productpagina. Het product verder niet opengemaakt en direct contact opgenomen voor een RMA. Wordt er 15% restockingfee gevraagd, terwijl ik nog wel de gehele printer (bij betaling van € 250,-) wil. Nou die ik ga dus ergens anders bestellen, ergens waar het woord service nog wel bestaat.

"Waardeloos bedrijf"

Zeer slecht bedrijf. Ik had een order geplaatst voor de Huawei P8. Was zeer goedkoop. Op Maxict.nl stond dat de order was afgeleverd. 3 dagen later nog niks bezorgd, dus had ik gebeld. Ze zouden met de leverancier contact opnemen en later mij terugbellen. Niet terug gebeld en 2 dagen later na het contact weer contact opgenomen. Toen zeiden ze dat ik de order had laten annuleren wat uiteraard niet klopte. Ze konden dit niet terug draaien dus heb ik 2 weken voor niks op een telefoon gewacht. Het geld zou ik binnen een week terug krijgen. Het geld heb ik helaas op dit moment nog steeds niet terug ontvangen. Kortom, eerst goed bedenken of u iets wilt bestellen!

"Slechtste ervaring met webshop ooit"

Bestelde artikel (keyboard tablet) nooit geleverd. Na contact met de shop aanvankelijk voorgehouden dat het artikel, el al lang geleverd was. Klopte niet. Order door shop geannuleerd met als reden niet meer leverbaar. Een grote leugen: het artikel is overal te koop. Het geld is pas na 6 weken teruggestort! !! Klantenservice (zo noemen zij dat werkelijk) reageert nergens op. Advies: als je netjes geleverd wilt krijgen met goede service, koop dan niet bij deze webshop.

"Prima service"

Het aan- en uitknopje van mijn mobiele telefoon (bijna 2 jaar oud) deed het niet meer. Opgestuurd voor reparatie omdat het nog binnen de garantietermijn valt. De telefoon was blijkbaar niet meer te repareren en kreeg een nieuw vervangend toestel toegestuurd. Klasse, een super service!

"Keurig verpakt en op tijd verzonden"

Prima ervaring met Max ICT Verzending geheel volgens afspraak. Ik had nog een vraag gesteld over de levering via een e-mail en werd dezelfde dag gebeld met een antwoord op mijn vraag. En met de mededeling dat een telefoontje toch war persoonlijker was dan een e-mail. Dus een zeer tevreden klant!

"Beter dan verwacht!!!"

Na dat ik mijn bestelling had geplaatst en betaald schrok ik enorm toen ik de reviews op beslist tegen kwam. De website is rommelig en niet up to date en ook de reacties via de chat zijn niet zoals je deze mag verwachten. Ik heb een smalle inbouw vaatwasser van Beko gekocht, deze was veel goedkoper dan elke andere vaatwasser op het internet met slechts 4,95 verzendkosten. Het gezegde als iets te goed om waar te zijn lijkt is het vaak ook klopte in dit geval, echter was dit die uitzondering waarbij het wel waar was. Binnen 1 week werd de vaatwasser geleverd na dat ze contact met mij hadden opgenomen omtrent de dag van levering. Ik vind dat MaxICT nog heel veel kan verbeteren rond om service van het sales team en het up to date houden van de website, maar de prijzen zijn scherp!

"Slechter dan slecht"

waardeloos firma. beloven levering binnen 24 uur maar gebeurt niet. als je ze belt hangen ze gewoon op zonder iets te zeggen. op mailtjes reageren ze niet. deze mensen zijn erg schofterig gaan niet goed met klanten om. als je een klacht hebt willen ze deze niet aanhoren. annuleren gaat ook moeizaam. koop nooit bij deze webshop. ze proberen klanten te lokken met hun lage prijzen maar service is 0,0. Ik heb een bestelling gedaan op 3 sept 2015 en nu 25 sept 2015 nog steeds niks ontvangen. Ze laten ook niet weten hoe het met de bestelling is. Bij deze webshop is “ goedkoop duurkoop”. Deze mensen hebben lak aan alles ze weten dat als ‘ZEER SLECHT “beoordeeld worden maar het interesseert ze niks want ze blijven op dezelfde been doorgaan. Ze veranderen gewoon niet. Ik heb mijn klacht bij alle webshopkeurmerken, waar ze aangesloten zijn mijn klacht gedeponeerd. Mochten ze niks aan doen dan ga ik nog een stap verder maar ik laat het er niet bij. Ik laat mezelf niet zo schofterig behandelen door deze mensen. MENSEN KOOP HIER NOOIT !!!

"PRUT"

Hier een afwasmachine besteld. De eerste en de laatste keer. Na vooraf betaald te hebben kreeg ik een orderbevestiging. Geld overgemaakt en een week later vroegen ze mij om extra verzendkosten te betalen. Ik heb dit geweigerd omdat ik al verzendkosten bij de order in betaald had. Gevraagd om levering, hier geen reactie op gekregen. De order werd geannuleerd door MaxICT. Het geld kreeg ik nadat ik een week later nog geen geld had, na een gerechtelijke dreiging van mijn kant eindelijk terug. Wat een prutfirma. Nooit weer. Ga niet met deze firma in zee.

"Levert niet en heeft administratie noiet"

Na bestellen en betalen van een keukenmachine 3 weken lang niets gehoord. Op e-mail werd niet gereageerd. Na twee maal bellen (en lang wachten) bleek dat het bestelde en betaalde produkt toch niet geleverd kon worden. Ik wacht nu of het bedrag teruggestort wordt.

"Kan ik lager als slecht"

Wat een waardeloos bedrijf. Bestelling wordt te laat geleverd en telefonisch wordt je gewoon voor gek gezet als je iets wilt weten over de levertijd . Geen reactie via mail en geld terug is een heel moeilijk geval. Nee deze winkel gaat van mij NOOIT meer ook maar 1 cent krijgen. Hier moeten ze vaker naar kijken, deze winkel verknalt het voor velen andere webwinkels.

"NIET DOEN"

Ik heb ze ooit eens aangeboden, te helpen om klagende klanten af te poeieren en een tsunami van goede reviews te mailen naar vergelijkingssites om te zien hoe ze zouden reageren. Het zal je niet verbazen, daar waren zij zeer in geïnteresseerd.

"Voorgelogen."

De vooraad die op de site staat klopt niet. Gister iets besteld hoorde ik het vandaag te krijgen maar helemaal niks. Neem ik contact op met ze blijkt het product dus niet vooradig te zijn.

"Vlotte levering en email reactie"

Levering van headset probleemloos binnen de beloofde 3 werkdagen. Ook snelle reactie op email met mijn vraag over de levering.

"Snelle en goede levering!"

Keurige en snelle afhandeling van onze bestelling. Prijs van A merk stofzuiger beduidend lager dan bij concurrerende leveranciers. Prima service incl. accurate track-en-trace informatie. Bestelling bij MAX ICT zeker voor herhaling vatbaar!!!

"Absolute afrader!"

Zeer slechte service, een absolute afrader! Ik had een product besteld met een levertijd van 1-3 dagen. Helaas is dit verre weg niet gehaald, dus heb ik e-mailtjes gestuurd. In slecht Nederlands kwam het erop neer dat ik even moest wachten. Na bijna een week eindelijk het product mogen ontvangen, helaas ver na de datum waarop ik er activiteiten mee had gepland. Ik ben weer begonnen met mailtjes sturen, want ik was niet blij met deze vertraging en wilde eigenlijk gewoon mijn geld terug. Na enkele antwoorden in erg twijfelachtig Nederlands (terwijl dhr. Jeroen van den Burg niet bepaald buitenlands klinkt..) te hebben gehad op dingen die ik niet heb gevraagd uiteindelijk een retoursadres ontvangen. Echter was de retour voor eigen rekening zonder iets van een garantie dat ik mijn geld terug zou kunnen krijgen. Na een antwoord van mijn kant niets meer gehoord. Om een lang verhaal kort te maken: personeel dat niet de Nederlandse taal beheerst, uiterst slechte service en erg onbetrouwbaar qua levertijden. EEN ABSOLUTE AFRADER!

"Prijs product is exclusief btw"

Tja zo kan je makkelijk scoren door de prijs excl laten vergelijken met de concurenten incl btw. Te flauw voor woorden

"Prima geholpen"

In de veronderstelling dat mijn speakers kapot waren, bestelde ik een paar bij Max ICT. Niet de eerste winkel waar je aan denkt voor speakers, maar ik wist welk model ik moest hebben en Max ICT kon die voor een goede prijs leveren. Een paar uur na mijn bestelling bleek dat mijn oude speakers niet kapot waren, maar dat het euvel aan een verschoven kabel te wijten was. Het was rond kerst dus ik kon Max ICT niet telefonisch bereiken. Ik heb toen een mail gestuurd met een annuleringsverzoek en Max ICT gebeld op de eerste dag dat ze weer open waren (na kerst voor oud jaar). Ik ben prima geholpen en de bestelling kon geannuleerd worden. Erg snel ook een bevestiging op de mail gekregen.

"Snelle levering? Uitgesloten"

snelle levering? Uitgesloten! geld terug? No way! kortom slechter kan niet.na telefonisch contact en van het kastje naar de muur geen levering voor kerst zoals afgesproken was. zelfs geen geld terug. Klantenservice. bagger geen service dus.telefonisch contact en van het kastje naar de muur geen levering voor kerst zoals afgesproken was.

"Wordt belazerd door ze"

Info website onjuist Service slecht Bezorgdienst en bedrijf info klopt totaal niet Levertijden op website ia onjuist, van 24 uur levering is na 14 dagen niks in huis. Antwoord blijft vaag. Bedrijf heeft slechte review, bestel hier nooit meer

"Zeer onbetrouwbaar"

Laatst een artikel besteld bij deze firma. Omdat ik regelmatig bij hun office point in de buurt kom op de Rooi Pannen, daar af laten leveren. Vreemd genoeg moet je daar ook voor betalen!!! Levertijd was 1 to 3 dagen volgens hun site. Na 7 dagen nog niets gehoord, dus gebeld. Hadden niet direct een antwoord, ze moesten hun leverancier bellen ... zijn dus dozenschuivers, zonder werkelijke voorraad. Zouden me terug bellen, dat deden ze dus niet. Vertelden me aan de telefoon dat ze het antwoord per email hadden doorgegeven aan me. Was niet de afspraak, ze zouden me terugbellen. De email is overigens nooit aangekomen ... was dus een leugen! Aan de telefoon werd me verteld dat artikel over twee dagen er zou zijn. Twee dagen laten ontvange ik een SMS dat het artikel opgehaald kan worden. Ik moest er die dag wel speciaal voor naar Tilburg, maar toch maar gedaan daar ik al te lang moest wachten, 10 dagen ipv 1 tot 3 dagen. Wat bleek ... het verkeerde artikel. Het artikel dat geleverd was, was volgens hun site niet eens leverbaar!!! Artikel, terug als RMA. Ze doen verder geen enkele poging om alsnog het correcte artikel te leveren. Geld terug, inclusief Ideal en verzendkosten. Netjes? Nee, zijn ze wettelijk verplicht. Of ik ooit nog iets ga bestellen bij dit bedrijf. Nee, nooit meer!!! Zelfs niet als het bij hun veel goedkoper ZOU zijn en ze het veel sneller (niet dus!) te leveren zou zijn. Ik kan en zal ook iedereen afraden om met dit bedrijf zaken te doen. Geen verstand van ICT artikelen en een afstandig liegend en totaal niet klantgericht bedrijf.

"Onbetrouwbaar bedrijf"

Bestelling gaat goed en snel. Keurig systeem. Betaling gaat prima (al betaal je ook nog eens extra om te kunnen betalen). Maar dan... Product was niet op voorraad, in backorder. Prima. Na twee weken blijkt: product komt ook niet meer op voorraad. Je krijgt een alternatief product (exact hetzelfde product) maar dan duurder + een beetje extra centen erbij voor MaxICT. Reden: andere leverancier die duurder is. Dit mag voor MaxICT wellicht duidelijk zijn, doch voor de klant is het dat niet. Staat ook niet in de algemene voorwaarden of op de website dat het zo werkt. Originele product blijft op de website staan, zodat andere klanten er ook intrappen. En na enkele dagen is originele product met hetzelfde productnummer ineens wel weer leverbaar, maar nu nog duurder. Heeft men toch niet voor de lagere prijs willen leveren? Telefonisch doet men beloften die men niet nakomt. Onbetrouwbaar. Komen we nooit meer. Overal print screentjes van gemaakt. Gaat niet om het geld, maar om het principe. We verkennen de de (on)mogelijkheden van de klachtenprocedures.

"Voorgelogen en telefonisch uitgemaakt als ontoerekeningsvatbaar"

Ik heb bij Max ICT deze ochtend een bestelling gedaan, deze was direct leverbaar volgens de website en dit is mij telefonisch bevestigd. Nu kijk ik rond half 5 en is de bestelling in backorder geplaatst en wordt hij pas 10 december uitgeleverd. Het product staat echter op de website(met het zelfde artikel en productnummer) nog steeds op voorraad echter tegen een hogere prijs. Na een telefoongesprek met een vriendelijke medewerker die de a-flexibelheid van dit bedrijf toch wel sterk benadrukte door aan te geven dat het een andere leverancier is en dat hij daar wel op voorraad is maar dat hij niet kan garanderen dat hij daar vandaan kan komen omdat de prijs daar hoger ligt. Daarna zelf even benadrukt dat dit gewoon liegen is tegen klanten en dat ik hier zeker melding van zou maken werd ik even weg gezet als ontoerekeningsvatbaar door de medewerker aan de telefoon. Ook iemand die wel iets te zeggen had bij het bedrijf kon ik niet aan de telefoon komen en ik kreeg de indruk dat meneer mij maar een lastige klant vond want een discussie daar had hij allemaal geen zin in, een oplossing kon hij niet bieden en daar moest ik het maar mee doen. Ik neem toch aan dat ze dit allemaal niet zomaar kunnen en mogen maken?

"Slechte Shop"

Uiterst ontevreden. Twee filters besteld voor een Philips stofzuiger. Na enkele dagen werd en één geleverd. Vrijdag 14 november gebeld met Max ICT . Antwoord. "We bellen u vandaag terug". Niet dus. Maandag 17 november zelf weer gebeld. Antwoord: "Ik ben een stagiaire en kan zelf niets beslissen". Stuurt u maar een emailtje. Na aandringen doorverbonden met "Joost". Joost wil eerst uitzoeken wat er mis is gegaan. Dat is voor mij niet relevant. Wat er mis is gegaan, is een intern probleem voor MaxICT. Ik heb gewoon twee filters betaald en één ontvangen. Gelooft MaxICT zijn klanten niet? MaxICT heeft de logistieke administratie niet op orde. En als er eens iets mis gaat (kan gebeuren) zou MaxICT de klant dienen te vertrouwen en het probleem oplossen zonder de klant afhankelijk te maken van "onderzoek" naar een probleem dat niet het probleem van de klant is. Treurig. Nog treuriger is dat MaxICT de toegang tot de klachtenprocedure beperkt (zie hun website) tot het sturen van een "aangetekende brief" naar het postadres. Ver onder de maat. Een klacht zou telefonisch of per email ingediend moeten kunnen worden en per email bevestigd moeten worden. Fouten kunnen gemaakt worden, dat hoort erbij. Hoe snel en soepel die fouten worden opgelost bepalen de betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid. MaxICT faalt daarin.