Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Niet meer actief op beslist.nl

Scned.nl | shop reviews

Slechte shop 0x 6x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Betaald en nooit geleverd"

Na 7 maanden geen levering of geld terug is een zeer slechte zaak]][[Ik had een beeldkaart besteld van 228,00 in december 2012. Geen levering [[! Vier weken daarna vele malen gemaild en uiteindelijk ook nog gebeld. Toen werd mij verteld dat het niet leverbaar was en er werd een ander type beloofd, waar ik ook mee tevreden kon zijn. Deze bleek weer een lange levertijd te hebben. Inmiddels vele maanden later en nog geen levering, weer mailen en mailen en bellen zonder gehoor te krijgen en zelfs een brief geschreven, maar geen reactie meer. Uiteindelijk na het plaatsen van een negative klacht op een consumentensite, kwam er een bericht dat ik voor 30 juni 2013 mijn geld terug zou krijgen. Niet ontvangen en dus weer gemaild. T/m vandaag (28 juli 2013) geen enkele reactie meer van dit bedrijf: SCNED.]][[Geen levering, maar wel betaald]][[Die ene keer werd ik wel goed te woord gestaan, maar de belofte werd niet nagekomen]]

"Na bijna 3 maanden nog geen levering en ook nog geen geld terug"

Zeer slecht! Bijna 3 maanden verder, geen laptop, geen geld terug na herhaaldelijke verzoeken van onze kant ons te laten weten hoe dit kan worden [[ opgelost. Webshop keurmerk is ingeschakeld en we gaan ook een klacht indienen bij de geschillencommissie webshop. Ook aangifte bij politie. Update 1 juli: wel excuusbrief met de belofte alles uiterlijk 30 juni op te lossen, vandaag 1 juli nog geen geld terug]][[Update 1 juli 2013: nog steeds geen geld terug. In mei ontvingen wij een uitgebreide excuusbrief van Marcel van der Meer van Scned. Hij vroeg ons om nog wat extra tijd om alles op te lossen vanwege een grote tegenvaller waar Scned mee te maken had gehad. Die ene maand kon er ook nog wel bij. Uiterlijk 30 juni zou alles opgelost zijn vertelde hij in zijn mail. Vandaag 1 juli nog steeds geen geld op de rekening.]][[Begin januari een laptop besteld van 850 euro die volgens de site op voorraad was. Tot op heden geen laptop ontvangen en nog geen geld terug gehad.]][[Klacht is niet naar tevredenheid afgehandeld. Na bijna 3 maanden geen enkel bericht met hierin een excuus over de gang van zaken of een reden waarom er nog niet geleverd is, alleen een paar hele korte "status" berichtjes. Update 1 juli 2013: nog geen geld terug, wel een excuusmail]]

"Onderdeel besteld, niet geleverd"

Slecht!]][[Op 13-1-2013 heb ik een onderdeel voor een PC besteld, was lastig leverbaar. hiervoor een nieuwer onderdeel toegewezen gekregen [[... daarna nog enkele keren e-mail contact gehad maar toen ik geld terugvroeg helemaal niks meer... wordt vervolgd.... zoals al eerder vermeld telefonisch/chat zeer slecht bereikbaar. als dit blijft ga ik ook het webwinkel keurmerk inschakelen en eventueel aangifte doen.]][[nog niet na lange tijd]][[zeer slecht bereikbaar]]

"Bestelling tablet"

Het niet kunnen leveren was niet direct hun schuld. Het slecht informeren is duidelijk een aandachtspunt. Maar nadat zij zelf de order hebben [[ geannuleerd, heb ik nog steeds na bijna 2 maanden mijn geld niet terug gestort gekregen!!!]][[Makkelijk en snel besteld]][[Beloofd was binnen een paar dagen te leveren. Na navraag online chat bleek een deel niet leverbaar binnen de beloofde termijn en onduidelijk was wanneer dat wel zou zijn. Ik kon annuleren of even wachten tot er meer informatie was.]][[Vriendelijk maar slecht. Men beloofde steeds mij te informeren maar ik moest er steeds zelf achteraan.]]

"Besteld/Betaald Geen levering/Geen geldterug"

Geen levering, geen reactie en geen geld terug. Dure grap om bij SCNED te bestellen.]][[Betellen en betalen verliep goed, echter geen [[ levering.]][[Product werd niet geleverd. Geen telefonische contact mogelijk met de webshop. Telefoon constant in gesprek. Per email (na 2 weken) werd gemeld dat de de order geannuleerd was en het geld retour zal worden gestort.]][[Abominabel!! Na een aantal emails werd excuses per email aangeboden en mij toegezegd dat het bedrag zou worden teruggestort (binnen 2 werkdagen) op mijn rekening. Inmiddels 10 werkdagen verstreken,geen geld gezien en verder niets meer vernomen. Telefonische blijft de website onbereikbaar en op schriftelijke vragen wordt geen antwoord gegeven.]]

"Rugzak Laptop"

slechte service]][[Ik had een rugzak besteld via SCNED, Na twee maanden, emails en een aantal telefoon gesprekken heb ik het uiteindelijk gekregen [[. Ik kreeg een paar weken van te voren ook te horen dat ik de rugzak gratis zou krijgen omdat het zo lang duurde. Ik had mijn rekeningnummer doorgegeven en een paar keer gebeld maar tot nu toe heb ik mijn geld nog niet terug gekregen. Ik kreeg trouwens ook geen antwoord als ik bel !!!!]][[levering heeft veel te lang geduurd. enekele maanden]][[Geen contact meer mogelijk met het bedrijf]]
Bekijk meer shop reviews
Algemeen Over beslist.nl
Beslist.nl Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons assortiment van 25 miljoen producten bij 10.017 shops bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.
Vacatures Vacatures

25.000.000 prijzen van 10.017 winkels worden dagelijks verwerkt.
© 2005 - 2017 beslist.nl™

Populaire zoekopdrachten