Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Niet meer actief op beslist.nl

Yourgamezone.nl | shop reviews

Aardige shop 20x 13x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Geweldige Service en Levering"

Al vaker iets besteld bij deze shop, altijd geweldige service en prachtige prijzen. Ook als de prijzen dalen, gewoon een mailtje sturen en dan krijg je het verschil netjes terug. Overduidelijk een DIKKE 10 !!

"Scam"

2 games besteld, 1 ontvangen. Eerst werd er beloofd deze later te sturen, nadat dit niet gebeurt was weer een mail gestuurd, zal weer later geleverd worden wat niet gebeurde. Toen wilde ze heel toevallig mijn IBAN weten om zogenaamd geld terug te sturen (doen ze nooit, kijk de shopreviews op tweakers maar na) wat ze overduidelijk nooit doen.

"Fifa 16"

Fifa 16 Deluxe Edition netjes op de releasedatum binnen gekregen, moeilijk verkrijgbare game, gelukkig wel gekregen :) Nu eens kijken hoe de dames spelen in de game!

"Pre-order netjes op tijd"

Legend of Kay besteld voor de WII-U, vandaag binnen gekregen, netjes een paar dagen voor de release. Bezorgd schadevrij in een bruine envelop met bescherming via postnl. Zeer tevreden, ga deze shop vaker in de gaten houden, prijzen zijn zeer prima!

"Lage prijzen en prima service"

Ik heb al vaker bij Yourgamezone gepre-ordered en kan niet anders zeggen dan dat het een klasseshop is. Lage prijzen, geen verzendkosten en als er wat is krijg je snel antwoord. Bij mij werd een game niet door PostNL bezorgd; nadat ik YGZ had gemaild werd er meteen een vervangend exemplaar verstuurd. Ik blijf zeker klant!

"Omega Quintet"

Omega Quintet gekocht bij Yourgamezone, de releasedatum is 1 mei en kreeg hem afgelopen vrijdag al binnen... lekker bijtijds :)

"Pre-order op tijd"

Afgelopen maand Mortal Kombat X gepreorderd, deze is netjes op de dag van release de 14 bij mij thuisbezorgd in een bruine bubbelenvelop. Goed verlopen, niks op aan te merken.

"Prima!"

Wij zijn tevreden. Aantrekkelijke prijzen en erg vriendelijk contact via de mail. Wij kopen onze games voortaan via deze webshop.

"Top"

Tot nu 2x besteld, dik tevreden, ga ik zeker vaker bestellen , let ook op de aanbiedingen die ze hebben.

"Couldnt deilver in 2-3 months"

i ordered a wii u for a good price and they didnt deliver it for the price the price the showed even tough they had it in stock never , never again

"Top webshop!"

Ik ben behoorlijk verbaasd als ik enkele reviews lees...kan zelf echt niet anders zeggen dat YGZ voor mijn persoonlijk, mijn favoriete gameshop is! De lijntjes zijn kort, de communicatie is top, de prijzen zijn strak en ik kan niet anders zeggen dat mijn vertrouwen in YGZ bijzonder groot is! Kortom...een shop die waarmaakt wat wordt beloofd en mocht het dan eens tegenzitten...dan wordt het voortreffelijk opgelost. Met name dat laatste maak je bij de grote jongens niet mee...daar krijg je een autoreply en kunt vervolgens aan 10 verschillende mensen uitleggen waar het probleem zit. Een dijk van een webshop die zich met name onderscheidt door voortreffelijke service!

"Teleurstellende eerste en laatste ervaring."

Ik heb op 15 februari de Hori TPU DuraFlexi voor de 3DS XL besteld (het oude model). Hier kwamen echter verzendkosten bij, dit vond ik vreemd gezien het slechts om een dunne case ging maar nam aan dat het goed zat omdat deze vast niet door de brievenbus past. Echter, bij thuiskomst en na bevestiging bij PostNL (officiŽle gleuf) kwam ik erachter dat hij wel door de brievenbus kan. Ik dacht even een kwestie van e-mailen en de situatie uitleggen, inschattingsfout van hun kant en kan gebeuren. Maar helaas. YGZ doet zeer lastig en weigert het teveel betaalde bedrag (Ä4,95 verzendkosten) terug te geven ondanks dat zij aan hadden gegeven dit te doen als de case door de brievenbus kon en komen steeds met allerlei uitvluchten. Van de officiŽle hoogte van de gleuf tot een extra marge waar zij het eerst niet over hadden. Tevens negeren ze telkens de inhoud van mijn e-mails en komen ze met dezelfde argumenten die ik even daarvoor ontkracht heb. Ze komen zelfs terug op hun eigen woord. En ondanks hun voorkeur voor pakketpost is mijn blisterverpakking alsnog beschadigd gezien ze hem strak in de doos gepropt hebben (niet voldoende ruimte). Daarnaast klopt de case ook niet met de beschrijving. Maar ik vermoed dat ze mij toch niet objectief willen helpen met retourneren (op hun kosten). Kort gezegd, zeer slechte service. Houden totaal geen rekening met de klant en durven een fout niet te erkennen.

"Goeie webshop!"

Ik beetel hier wel vaker en dit is een van de beste webshops op het internet. Snelle service en goeie communicatie. Klasse!

"Service is snel maar teleurstellend"

Webshop komt zijn afspraken niet na qua levertijden. Ik heb een headset besteld waar een levertijd van 2-3 werkdagen op stond. Echter heb ik deze pas na 5 werkdagen ontvangen. Na het mailen over en weer komen ze erg coulant over en lijkt het ze niet te interesseren. Antwoord via de mail krijg je echter binnen een uur.

"Slechte site, komt afspraken niet na"

Bestelling geplaatst voor een game met een levertijd van 2-4 werkdagen. Twee weken later nog niet uitgeleverd, na een aantal mails over en weer de bestelling geannuleerd. Inmiddels twee maanden later en ik heb mijn geld nog niet terug. Zeker niet voor herhaling vatbaar dit! Ik vrees voor mijn geld.

"Captain Toad"

Had Captain Toad hier gepre-orderd, release was 2 januari en ik kreeg hem de 31e al in de bus, zeer netjes!

"Zeer snelle levering"

Gisteren Amiibo Captain Falcon besteld, vandaag al binnen, netjes een mailtje gehad met de tracking code, helemaal tevreden, collectie bijna compleet!

"Al anderhalve maand aan het wachten"

Op 27/11 een computerspel besteld als Sinterklaasgeschenk (waarde +/- 50,- Euro). Dit werd geleverd op 05/12. Tot daar alles ok. De code (sleutel) die bij het spel zat, bleek helaas al in gebruik te zijn, waardoor het spel onbruikbaar was. Contact genomen met yourgamezone, zij zouden contact nemen met de fabrikant (Ubisoft). Ondertussen hadden we zelf al online contact genomen met Ubisoft. Afbeelding van de verpakking, aankoopbewijs, enz doorgestuurd, maar helaas, fout lag volgens Ubisoft bij de leverancier (yourgamezone). Yourgamezone hiervan op de hoogte gebracht, we mochten alles terugsturen, ze zouden het dan omruilen. Op 19/12 alles teruggestuurd (en bij hun afgeleverd op 22/12). Op 28/12 geÔnformeerd naar de status, ze zouden zogezegd nog niets retour ontvangen hebben van ons. Op 03/01 pas komt er pas terug reactie. Ze hebben de door ons bestelde versie van het spel niet meer. Ze zouden ons de normale versie bezorgen samen met de extra's van de bestelde versie (wat we al mee retour hadden gestuurd). Vandaag 14/01, anderhalve maand later nog steeds niets ontvangen. Het was de 1e keer, maar helaas de laatste keer, dat ik hier iets heb besteld.

"Zeer Slechte ervaring"

heb 2 weken geleden op 22 December Call of Duty besteld, levertijd was 4-8 dagen. had na 4 dagen een mailtje gestuurd omat ik de bestelstatus nogal raar vond. hierop heb ik nu, 5 januari(8 werkdagen later) nog geen antwoord op gekregen. en verder ook nog niets gehoord van de webshop. ZEER SLECHT

"Slechte service, slechte communicatie, komt afspraken niet na"

Webshop komt zijn afspraken niet na qua levertijden. Na annulering bestelling en wordt vervolgens wederom de afspraak om binnen gestelde termijn terug te betalen niet nagekomen, zelfs na herhaaldelijk verzoek. Mijn tip: Plaats je bestelling ergens anders. Deze webshop verdiend het niet!

"Nog altijd aan het wachten"

Had samen met mijn zoontje een game gevonden dat hij leuk vond. Dus heb ik het hier besteld en betaald. Dit is ondertussen ruim tien dagen geleden . Noppes en nougabollen... Nog steeds geen verzendingsmail, nog steeds geen levering, resultaat: geen nieuwjaarscadeautje voor mijn zoontje. Ondertussen heb ik reeds gemaild, maar nog geen antwoord gekregen. Dikken bullshit diene site! Ik vraag me al af hoeveel mails ik zal moeten sturen om mijn centen terug te krijgen... Ik overweeg ernstig om de kanalen voor internetfraude op de hoogte te brengen.

"Uitermate verschrikkelijk, slechter nog nooit mee gemaakt"

9 december Saints Row 4 besteld, 2 tot 4 dagen levertijd stond er. 23 december gemaild dat ik nog niks had. Krijg ik de 27e een mailtje dat ze nog niet weten wanneer ik hem krijg! Tot zover mijn kerst cadeau..... nooit weer bestel ik daar.

"Waardeloos en jammer, teleurgesteld"

Heb 15 december een dans DVD voor de WII besteld. Levertijd 4 - 8 dagen. Dus op tijd als KERSTCADEAU. Helaas is het NIET op tijd te leveren, nadat ik vandaag zelf maar eens geinformeerd heb, omdat ik me zorgen begon te maken of het wel op tijd binnen zou zijn. UITERMATE ONTEVREDEN DUS. BALEN!!!!! Dus straks grote teleurstelling voor mijn kleindochter !! Weet niet of ik hier ooit nog een tweede keer zal bestellen.

"Zeer slechte service!"

Via budgetgaming zocht ik naar de goedkoopste prijs voor Far Cry 4 Kryat Edition (xbox one). Hierdoor kwam ik op yourgamezone.nl uit. Deze stond zeer scherp geprijsd aan 49,99 euro voor verzending naar BelgiŽ kwam er nog eens 10 euro bij, wat nog zeer goedkoop is. Toen ik het spel bestelde stond er "op voorraad en binnen de 24 uur verzonden". Bestelling werd om 19:39 uur geplaatst op 10/12. Ik verwachte dus op 11/12 een mailtje met een verzendbevestiging, dit mailtje kwam maar niet. Dan heb ik vrijdag maar zelf een mailtje gestuurd. Ik kreeg redelijk snel antwoord: "Helaas was de Kyrat Editie niet meer op voorraad, er bleek in het laatste exemplaar een 360 versie te zitten, terwijl op de doos Xbox One stond. Helaas moeten we deze order dan annuleren, graag ontvang ik uw rekeninggegevens waarnaar we het bedrag kunnen terugboeken. Onze excuses voor het ongemak." Dit vond ik al heel vervelend, want als je als bedrijf je eigen voorraad niet weet, dan ben je amateuristisch bezig. Maar okť, ik heb dan maar mijn rekeninggegevens verstuurd. Amper 2 dagen later kijk is nog eens op hun website en plots staat de editie terug op voorraad, maar dit keer aan 90,99 euro. Ik heb meteen gemaild, dat ik geen terugboeking hoef aangezien het terug in voorraad is, maar aan de bestelde 59,99 euro. Dit wouden ze niet doen, wat dus zeer jammer en onterecht is. Ik wou ook nog telefonisch contact opnemen, maar blijkbaar kan je ze enkel contacteren via e-mail. Het bedrag werd vandaag pas terug op mijn rekening gestort, dit terwijl ze ook hadden gezegd dat ze het vorige week dinsdag al hadden overgemaakt, ook nog eens een leugen. Dit was de 1ste keer dat ik er iets bestelde en meteen ook de laatste keer!!!

"Perfect"

echt een goede webshop, snelle levering, goede site, hulpvolle mensen, en ze reageren op emails heel erg snel. ik heb 2 games besteld, vorige maand en deze maand en alles is perfect binnen gekomen

"Gewoon volgens afspraak"

Voor verkoop een vraag over de licentie van een pakket gesteld en direct een helder antwoord gekregen. Men bood aan tegen de scherpste prijs die ik kon vinden. De levering werd binnen de in de winkel genoemde tijd en compleet afgehandeld. Duidelijke statusmeldingen over de levering. Dus gewoon perfect.