Auto's Baby & peuter Boeken Cadeaus & gadgets Computers Dierenbenodigdheden Drogisterij Elektronica Erotiek Eten & drinken Fietsen Films & Series Games Horloges Huishoudelijk Kantoor Kleding Klussen Meubels Mode accessoires Multimedia-accessoires Muziekinstrumenten Parfumerie Sanitair Schoenen Sieraden Software Speelgoed Sport & outdoor Tuinartikelen Woonaccessoires
of

Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal

I-mania.nl Sinds kort op beslist.nl

863x 0x *Gebaseerd op reviews van beslist.nl en andere bronnen

Bedrijfsinformatie

Correspondentie adres

Handelsnaam: Jevy Web Development

Adres: Tomatenmarkt 44A

Postcode: 1681 PH

Plaats: Zwaagdijk-Oost

Land: Netherlands

BTW-nummer: NL851271467B01

Retourneren & Voorwaarden

U heeft het recht om binnen minimaal 14 dagen alsnog af te zien van online-aankopen. U hoeft daar geen reden voor op te geven.

De gehele retourvoorwaarden van deze webshop zijn hier te vinden: I-mania.nl voorwaarden

Vragen over de verkoper of je bestelling

Zijn er vragen over je bestelling of heb je andere vragen voor de verkoper? Neem hier onder contact op met de verkoper.

E-mail de verkoper

Via dit e-mailformulier neem je rechtstreeks contact op met de verkoper over je bestelling. Je ontvangt de reactie van de verkoper gewoon in je e-mailbox. Vanuit daar communiceren jullie verder met elkaar.

Er is helaas iets fout gegaan.

Probeer het even opnieuw.

Het verzenden van het formulier is gelukt.

De verkoper I-mania.nl zal jouw bericht ontvangen en in behandeling nemen.
I-mania.nl
Aanhef:

Reviews

Ik vind deze niet betrouwbaar.Ze vragen achter mijn bankgegevens ook al heb ik betaald met PayPal.Vind ik heel raar?

Bestelling nooit gezien,maar wel betaald.

Een kaart lezer besteld ,en die is door POSTNL nooit bezorgd ,heb mijn geld terug gevraagd en binnen 2 dagen gekregen

Dus alle lof omdat men zo vriendelijk en netjes alles afwerkten

Reactie van de webshop

Fijn dat je zo'n goede ervaring met ons gehad heb! Kom gerust terug wanneer je weer wat nodig hebt :)

Met vertraging maar correct

Mijn bestelling kwam te laat maar alerte communicatie door I-Mania en tweede, geslaagde levering maken van mij toch een tevreden klant.

Reactie van de webshop

Hi Geert,
Bedankt voor je lieve review en de moeite!:)
Heb een mooie dag!
Warme groet,
Jessica
Team I-Mania

Unacceptable Service and Inadequate Compensation - A Scam in Disguise- Deceptive Practices and Fake Tracking

I feel compelled to share my deeply frustrating experience with i-Mania, an online store that engages in deceptive practices and fails to uphold its p romises. This so-called company has proven to be nothing more than a scam, providing false information, unreliable shipment tracking, and delivering abysmal customer service. Allow me to combine my previous review and provide an in-depth account of the nightmare that unfolded when I placed an order with them.

First and foremost, i-Mania's website claims to provide accurate and up-to-date shipment information, but it's a complete and utter lie. The shipment information displayed on their website is completely fake and misleading, luring unsuspecting customers into a trap. I foolishly trusted their promises and placed an order, only to discover that their delivery times were outrageously inaccurate.

To make matters worse, it has been nearly a month since I made my purchase, and yet I still haven't received my items. I paid extra for shipment with tracking, expecting some level of accountability, but to my dismay, there hasn't been a single update on the whereabouts of my package. It seems that the tracking service is just another scam, and my hard-earned money went down the drain.

Attempting to contact i-Mania's customer support team is an exercise in futility. Most of the time, they simply ignore customer inquiries, leaving us hanging in a state of frustration and uncertainty. And when they do respond, their answers are generic and unhelpful, demonstrating their complete disregard for addressing customer concerns or resolving any issues.

The level of unprofessionalism and unreliability exhibited by i-Mania is truly disheartening. They have betrayed the trust of their customers with their lack of transparency, delayed shipments, and nonexistent customer support. It's evident that they have no interest in providing a positive shopping experience, and their practices are a clear indication of a deceitful and irresponsible company.

I implore anyone reading this review to steer clear of i-Mania. They are nothing more than a shady establishment, preying on unsuspecting customers with false promises and lackluster services. I strongly advise you to save yourself the trouble, frustration, and wasted money by avoiding this deceitful company at all costs.

Rest assured, I will not remain silent about my experience. I will make it my mission to report this scam-like way of working on every possible online review platform, warning others about falling victim to i-Mania's deceptive practices. Additionally, I will not hesitate to utilize the resources provided by the EU Online Shopping Directive platform to protect the rights of consumers and ensure appropriate action is taken against i-Mania.

Please take heed of this review and learn from my unfortunate encounter. Let us hold companies like i-Mania accountable for their actions and promote a fair and trustworthy online shopping environment.

Reactie van de webshop

Dear Shadi Hamdan,
Your review is long, I take a coffee first:)
But, you are missing the key of this all....
The only thing you should have done before ordering is just take also the time to read. Read before you order at a shop. Clearly we state a delivery time. But some people just take no time before shopping online. Strange exactlly, due after shopping online, the time you spend to write a incorrect review full of nonsens.......
Communication:
You have been mailed, mailed, have been answered on all of your mails. We have taken time for you and now we as a team receiving a bad review due you have not done what you have should done from the start:Just read, read, read.. Number 1 anoyment of the online retailers>that the consumer does not read.
The time you have spend now in warning other people is just so useless and shamefull. Dear, you have just 1 live, spend that live with good energy, nottry to stepp on other people to take those people down.
Do not waist your tie telling things that are untruthfull.
You know what you are stating in is not ok.
I am sure that you are a way better human then this review.:)
I wish you all the best and hopefuly people will take 1 advise, please just read an be honest, kind for each other.
Warm Regards,
Jessica
Team I-Mania

Wil je iets leuks kopen, maar verlies je gewoon je geld.

Mooie windows tablet besteld maar een andere, goedkoop model ontvangen in plaats van, die niet werkte. Ik heb het artikel geretourneerd en ze hebben h et zes weken geleden ontvangen, maar nog geen geld terug. Ze worden kinderachtig en onprofessioneel. Vermijd het feit dat ze uw geld moeten terugbetalen.Hun bedrijfsbeleid is om geld binnen twee weken terug te geven.

Als ik het geld terug ontvang, zal ik de review updaten.

Reactie van de webshop

Hi Joanne, Good Morning,

Ik lees je negatieve reviews zojuist op internet.
Behalve dat ik deze actie niet begrijp/jammer vind, is het ook niet nodig & onaardig.

Order:
In het kort waar het om gaat>voor de andere lezers:
Het gaat om een tablet welke, conform de bestelling tijdig (en juist) is geleverd.

Retour/Niet werkend:
Het item is retour ontvangen, waarvoor dank en werd (standaard) getest.
(wegens je aangaf dat het een defect bevat>Informatief>
Wettelijk heeft een verkoper dan ook het recht om het desbetreffende item te testen)
Item is inderdaad niet correct werkend>geconstateerd bij testen.

Communicatie:
In de tijd van het testen was ik (je aanspreekpunt op dat moment) even niet aanwezig wegens het overlijden van mijn moeder. Is dit persoonlijk? Jazeker. Echter wij zijn bewust GEEN kil team, wij staan voor een warme en persoonlijk >eerlijke aanpak. Dit hoort erbij..
Desalniettemin heeft mijn collega het opgepakt (je mail) en aangegeven het volgende:
1: Dat ik wegens privéomstandigheden even niet aanwezig was
2: De retour in behandeling is genomen en bij defect zal worden gerefund.

Jouw actie?
Negatieve reviews online, onvriendelijke mails naar ons toe.
Op mijn daarnaast/erna persoonlijke mails & uitleg naar jou toe, kon er behalve geen condoleance naar mij toe, ook nog steeds/wederom geen vriendelijk woord vanaf.

Vriendelijkheid
Nogmaals & wederom: Hetgeen blijven en staan wij voor>Hoe lang het oom mag duren eer het voor een ieder helder is:
"Wij als team accepteren 0 onvriendelijkheid op de mail. Zero Tolerance beleid."

Hulp?
Zoals aangegeven:
Wij zijn altijd bereid je (evengoed/alsnog) te helpen wanneer je besluit om toch wat aardiger te zijn.

Ik wens je een mooie dag & alle goeds.:)

Lieve warme groet,
Jessica

Klantenservice, vertrouwen in de klant

De klantenservice is vriendelijk en denkt goed mee. Coulant om een oplossing te bieden.

Reactie van de webshop

Ontzettend bedankt voor deze lieve review!
Lieve warme groet,
Jessica
Team I-Mania

Top service

Geweldige zaak online betrouwbaar betrokken en perfecte service mijn dochtertje is super blij met haar nieuwe protector iPhone

Reactie van de webshop

Hi Alwin, Good Morning,
WOW, wat een ontzettend lieve en fijne review!
Ons team(pje) is je erg dankbaar!!!:)
Warme lieve groet,
Jessica
Team I-Mania

waar blijft mijn bestelling van een maand geleden

wat een geluk dat jullie zeggen dat je heeel snel je bestelling kan ontvangen
ben nog altijd aan het wachten mooiste van al je krijgt je geld niet terug wat een service hebben julli
ba ba

Reactie van de webshop

Hi Angela/Enrico,Goedemiddag,
Ik heb je gevonden hoor!;)
angela spanu
13 vennenstraat 13
3520 Zonhoven
België
T: 0477990492
Je hebt het maar druk met het zetten van vreemde reviews op Het Net zie ik;)
Wanneer hier nu de waarheid in zou staan, al al, echter waarheid spreken is nogal lastig merken wij voor vele.
Net als: Fatsoenlijke communicatie=Vriendelijk!
Angela:
Je hebt ons team letterlijk gespamd met mails van begin tot eind.
Lees aub eer je ergens besteld en wees aub eens wat aardiger.
Ik houd het hierbij, wegens onze ervaring leert met jou> Het heeft geen enkel zin hier nog meer energie in te steken.
Ik wens je het allerbeste & een mooie dag!
Warme groet,
Jessica
Team I-Mania

Ps: Laatste kans:
Kun je nu wel normaal communiceren=vriendelijk?
Schroom dan niet en: Verwijder je reviews/mail ons, we helpen je dan nog met veel liefde!
Bekijk meer shop reviews

Populaire categorieën

Algemeen
Beslist.nl Zakelijk
Beslist.nl
Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons ruime assortiment van miljoenen producten bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

De prijzen van de getoonde producten op beslist.nl zijn incl. BTW en exclusief eventueel bijkomende verzendkosten.

© 2005 - 2024 beslist.nl™