Auto's Baby & peuter Boeken Cadeaus & gadgets Computers Dierenbenodigdheden Drogisterij Elektronica Erotiek Eten & drinken Fietsen Films & Series Games Horloges Huishoudelijk Kantoor Kleding Klussen Meubels Mode accessoires Multimedia-accessoires Muziekinstrumenten Parfumerie Sanitair Schoenen Sieraden Software Speelgoed Sport & outdoor Tuinartikelen Woonaccessoires
of

Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal

Etrias.nl Al jaren actief op beslist.nl

1x 10x *Gebaseerd op reviews van beslist.nl en andere bronnen

Bedrijfsinformatie

Correspondentie adres

Handelsnaam: Etrias B.V.

Adres: Schouwrooij 9

Postcode: 5281RE

Plaats: BOXTEL

Land: Netherlands

BTW-nummer: NL857735408B01

Retourneren & Voorwaarden

U heeft het recht om binnen minimaal 14 dagen alsnog af te zien van online-aankopen. U hoeft daar geen reden voor op te geven.

De gehele retourvoorwaarden van deze webshop zijn hier te vinden: Etrias.nl voorwaarden

Vragen over de verkoper of je bestelling

Zijn er vragen over je bestelling of heb je andere vragen voor de verkoper? Neem hier onder contact op met de verkoper.

E-mail de verkoper

Via dit e-mailformulier neem je rechtstreeks contact op met de verkoper over je bestelling. Je ontvangt de reactie van de verkoper gewoon in je e-mailbox. Vanuit daar communiceren jullie verder met elkaar.

Er is helaas iets fout gegaan.

Probeer het even opnieuw.

Het verzenden van het formulier is gelukt.

De verkoper Etrias.nl zal jouw bericht ontvangen en in behandeling nemen.
Etrias.nl
Aanhef:

Reviews

Komt levering niet na

Levertijd, Levertijd, wel aangemeld bij DHL een week geleden maar nog niets aangeleverd..order nr: ET102668180. Na het lezen van veel reviews is het l everen echt een probleem, ook bij BOL.COM....ik kan er een keer langs gaan, kom er bijna langs als ik naar mijn werk in Den Bosch ga, zal ook aan collega's uit Boxtel eens vragen, er werken er bij ons nogal wat uit Boxtel.....ben echt benieuwd wanneer het komt....WORDT VERVOLGD.....

Slechte webwinkel, nooit meer iets bestellen!!!

Ontzettend teleurgesteld. Met black friday heb ik een dekbedovertrek van Town & Country besteld en een hoeslaken. Vervolgens krijg ik na 2 weken te ho ren dat het artikel is uitverkocht. Na gemaild te hebben konden ze het uiteindelijk toch nog nabestellen waar ik enorm blij mee was. Vervolgens duurde het maar en duurde het maar en kreeg ik nog steeds niet binnen. Weer gemaild waar het pakketje bleef en nu kreeg ik gisteren een mail dat het artikel was uitverkocht en ze dit niet meer konden leveren.... Wat een verschrikkelijke service, na 2 maanden gewacht te hebben krijg je dit bericht. Ga hier nooit meer iets bestellen en heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt.

Maand vertraging en uiteindelijk een onvolledig product ontvangen.

Ik had bij Etrias een reisorganizer starter set besteld, bestaande uit 3 onderdelen. Op de website stond bij dit product aangegeven dat de levertijd 3 tot 5 werkdagen was. Dat bleek niet het geval; ik heb een maand (!) moeten wachten op mijn bestelling. Toen het bestelde product eindelijk geleverd werd, zat het in een beschadigde doos --> de doos was niet goed dichtgeplakt, het plakband zat op een aantal plaatsen los. Bovendien was de doos flink ingedeukt en gekreukt. Ik vreesde dus al dat ik misschien een gebrekkig product afgeleverd zou krijgen. Dat bleek inderdaad het geval. Van de bestelde starter set ontbrak een (belangrijk) onderdeel. Bovendien zaten er vlekken op de onderdelen die ik wel ontving en was de kartonnen verpakking/strip die om het product heen zat, gescheurd en met plakband weer vastgezet. Ik heb dit aangegeven bij de klantenservice van Etrias (foto’s van de beschadigde doos en het gebrekkige product gestuurd). Vervolgens stelden zij een korting op het product voor. Dat voorstel had geen zin aangezien ik niets heb aan het aan een onvolledig product (aan een starter set waarbij 1 van de 3 onderdelen ontbreekt, heb je niets). Ik stelde in reactie daarop voor dat zij mij het ontbrekende onderdeel zouden toesturen. Dat ontbrekende onderdeel staat gewoon op hun site te koop. Maar dat voorstel werd geweigerd. Ik moest maar het product retourneren. Ik vind het zeer klantonvriendelijk en onprofessioneel dat ik nu moeite moet gaan doen om het artikel terug te sturen, nadat ik een maand op het artikel heb moeten wachten en vervolgens een gebrekkig/onvolledig product in een kapotte doos ontving. Etrias is in het bezit van het ontbrekende onderdeel maar wil niet de moeite nemen om dat onderdeel naar mij op te sturen. Ik bestel hier nooit meer. Wees gewaarschuwd; bestel niets bij deze webshop!!

minder betrouwbaar dan een fiets van een junk

je wordt gelokt met en mooie aanbieding die vervolgens niet leverbaar is terwijl er staat dat het product morgen te leveren is, na contact met de onli ne shop is er geen enkele mogelijkheid om tot een redelijke oplossing te komen, ja je mag een vergelijkbaar product uitzoeken, maar wel tegen de volle prijs, van de korting is ineens geen spraken meer. Praktijken die tuis horen op schimmige webshops.

Aan het lijntje....

Op 25 april 2021 via Beslist.nl bij Etrias tuinkussens besteld. Volgens de orderbevestiging een levertijd van 3 tot 5 werkdagen.
Op 5 mei en op 7 mei
een mail van Etrias ontvangen dat de leverancier niet zou hebben geleverd. Etrias zegt te hebben gevraagd wanneer de pallet kan worden verwacht en zodra meer bekend is zouden wij worden ingelicht. Echter sinds de laatste mail niets meer vernomen.
Het is nu 1 juni en inmiddels zijn 5 werkweken voorbij in plaats van 5 werkdagen, en de warmere periode komt eraan. Helaas lezen we nu pas de reviews over Etrias, dan hadden we vast niet deze keuze gemaakt.

Refused to refund faulty product

I bought a faulty product from Etrias and they refused to offer a refund or an exchange. I strongly recommend against shopping here. This is one of th ose companies you kick yourself for buying from - I should have read the reviews first! Like so many other customers, I was infuriated by the experience. They seem to think they sit above consumer law.

Slechte service

kan niet omruilen dus retour sturen en als je dan opnieuw besteld moet je 139 ipv 83 euro betalen nog over gebeld pech meneer

Service bij hoge uitzondering maar dan toch weer niet

Helaas verkeerde maat sneeuwkettingen besteld kwam er pas achter na de 2 weken retour tijd. Klantenservice melde mij dat ik na 4 weken niet meer mocht ruilen (ik wilde ze ruilen geen restitutie). Ik was hier verbaasd over en heb dit geuit waarna ik bij hoge uitzondering alsnog mocht ruilen. In deze periode was de winter voorbij en was er niks te bestellen op de website dus heb ik gewacht tot het winterseizoen weer zou beginnen begin oktober. Weer contact opgenomen dat de gewenste kettingen nog steeds niet beschikbaar waren en kreeg toen de melding dat ik dit eerder had moeten melden en dat er niet meer geruild mocht worden. Klantvriendelijkheid is geen standaard goed bij dit bedrijf. Ik had al aangegeven alle transportkosten te betalen maar het mocht allemaal niet baten.
Bekijk meer shop reviews

Populaire categorieën

Algemeen
Beslist.nl Zakelijk
Beslist.nl
Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons ruime assortiment van miljoenen producten bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

De prijzen van de getoonde producten op beslist.nl zijn incl. BTW en exclusief eventueel bijkomende verzendkosten.

© 2005 - 2022 beslist.nl™