Auto's Baby & peuter Boeken Cadeaus & gadgets Computers Dierenbenodigdheden Drogisterij Elektronica Erotiek Eten & drinken Fietsen Films & Series Games Horloges Huishoudelijk Kantoor Kleding Klussen Meubels Mode accessoires Multimedia-accessoires Muziekinstrumenten Parfumerie Sanitair Schoenen Sieraden Software Speelgoed Sport & outdoor Tuinartikelen Woonaccessoires
of

Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal

Etrias.nl Sinds kort op beslist.nl

2807x 0x *Gebaseerd op reviews van beslist.nl en andere bronnen

Bedrijfsinformatie

Correspondentie adres

Handelsnaam: Etrias B.V.

Adres: Schouwrooij 9

Postcode: 5281RE

Plaats: BOXTEL

Land: Netherlands

BTW-nummer: NL857735408B01

Retourneren & Voorwaarden

U heeft het recht om binnen minimaal 14 dagen alsnog af te zien van online-aankopen. U hoeft daar geen reden voor op te geven.

De gehele retourvoorwaarden van deze webshop zijn hier te vinden: Etrias.nl voorwaarden

Vragen over de verkoper of je bestelling

Zijn er vragen over je bestelling of heb je andere vragen voor de verkoper? Neem hier onder contact op met de verkoper.

E-mail de verkoper

Via dit e-mailformulier neem je rechtstreeks contact op met de verkoper over je bestelling. Je ontvangt de reactie van de verkoper gewoon in je e-mailbox. Vanuit daar communiceren jullie verder met elkaar.

Er is helaas iets fout gegaan.

Probeer het even opnieuw.

Het verzenden van het formulier is gelukt.

De verkoper Etrias.nl zal jouw bericht ontvangen en in behandeling nemen.
Etrias.nl
Aanhef:

Reviews

Snelle levering en prima service

Crocs snowboots besteld. Snel geleverd maar waren voor mij helaas toch iets te klein. Ik kon niet vinden hoe ik moest retourneren. Na een mailtje aan de klantenservice kreeg ik meteen een retourlabel toegestuurd. Geld inmiddels ook terug. Top. Ik ben zeer tevreden.

Slechte klantenservice

Helaas lees ik pas nadat ik een bestelling deed bij dit bedrijf de reviews. Aan de vele slechte reviews heb ik er nog één toe te voegen. Ik bestelde 4 precies dezelfde maat Cinderella molton hoeslakens. Twee waren bij het uitpakken dezelfde maat, twee bleken een heel andere maat te zijn dan op de verpakking stond aangegeven. Gebeld met klacht naar klantenservice. Die zegde toe nieuwe te sturen, zodra zij de track & trace hadden dat de moltons door mij teruggestuurd waren. Maar weer gebeld nadat ik anderhalve week later nog geen nieuwe moltons had ontvangen. Toen meldde men ineens dat de toezegging niet nagekomen werd, want zij hadden na de retourontvangst 2 weken de tijd om een en ander te controleren. Bij het eerste telefoontje 40 minuten in de wacht gestaan voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Bij het tweede telefoontje eerst een kwartier in de wacht. Toen werd halverwege het gesprek de verbinding ineens verbroken ("ja sorry, fout van het systeem"). Om vervolgens weer een kwartier in de wacht te staan bij weer opnieuw bellen. Dit terwijl Etrias 2 weken geleden bij een andere review meldt dat de problemen met wachttijden bij de klantenservice zijn opgelost. Van klanten"service" is geen sprake. Men doet geen enkele poging de klant snel en correct te helpen, maar deelt alleen mede wat volgens hun voorwaarden HUN rechten zijn. Wat een slecht bedrijf. Ik koop hier niets meer.

slechte service

Jas besteld, 5 a 6 dagen levertijd
na 2 weken nog niks
jas was niet meer op voorraad
zeg dan gelijk dat hij niet op voorraad is

Na 3 weken wachten nog geen levering

3 weken gewacht. Herhaaldelijk gemaild. Telkens belofte dat bestelling zou komen. Niet geleverd , dus bestelling geannuleerd. Bij andere firma dezelfde bestelling gedaan, de dag erna in huis.

Late levering, zeer slechte procedure om beschadigd product terug te sturen,

Het product dat ik bestelde (25/8) werd beschadigd geleverd (1/9).
Ik heb dadelijk gebeld en kreeg een vriendelijke persoon aan de lijn die vroeg om f
oto's op te sturen. Dat heb ik dadelijk gedaan. (5/9)
Na 4 dagen nog steeds geen teken van leven van de serviceafdeling. Nog eens gemaild.Weer vriendelijke mail terug maar geen actie.
Uiteindelijk (9/9) heb ik opnieuw gebeld, nog steeds beleefd maar ik heb duidelijk mijn ongenoegen, laten blijken.
Ik vind de procedure erg klantonvriendelijk: de klant moet wachten op onderzoek van de service afdeling ( die heeeeel veel werk heeft en dus moet de klant zijn beurt afwachten), anders doen we aan ‘voorkruipen' en moeten de anderen nog langer wachten.
Dit is duidelijk niet mijn probleem, maar dat van de organisatie.
Na enig aandringen en na zeer duidelijk blijk te geven van mijn ongenoegen en na intern beraad heeft de medewerker beloofd die dag (9/9) nog een nieuw product te verzenden, dat zou dan hier zijn zoals gewoonlijk(?!?) na 3 werkdagen . Zij heeft er wel letterlijk bijgezegd dat ik dan anderen liet wachten en aan 'voorkruipen' deed.
Dit is werkelijk geen fijne ervaring, het is niet omdat men zegt dat men me begrijpt en dan verder niets onderneemt dat ik een tevreden klant ben.
Op de website staat: Wij geloven in specialisatie, in mooie producten en in uitstekende service. Hier is duidelijk nog werk aan de winkel.
13/9 heb ik uit(eindelijk een onbeschadigd product ontvangen. Reken maar uit hoe lang ik gewacht heb.

Product besteld maar niet op voorraad

Belachelijk. Product besteld. Dag later een bericht dat het product niet op voorraad is en dat geld teruggestort word. Nog maar de vraag of dit gebeur d. Nu klantenservice aan de telefoon, eerst 3 wachtende voor me en dan 0, maar krijg niemand aan de lijn. Volgens mij is dit een grote frauduleuze website. Net op de website gekeken naar het product en het staat er nog steeds op. Ze geven gewoon nog aan dat het op voorraad is.

Komt levering niet na

Levertijd, Levertijd, wel aangemeld bij DHL een week geleden maar nog niets aangeleverd..order nr: ET102668180. Na het lezen van veel reviews is het l everen echt een probleem, ook bij BOL.COM....ik kan er een keer langs gaan, kom er bijna langs als ik naar mijn werk in Den Bosch ga, zal ook aan collega's uit Boxtel eens vragen, er werken er bij ons nogal wat uit Boxtel.....ben echt benieuwd wanneer het komt....WORDT VERVOLGD.....

Slechte webwinkel, nooit meer iets bestellen!!!

Ontzettend teleurgesteld. Met black friday heb ik een dekbedovertrek van Town & Country besteld en een hoeslaken. Vervolgens krijg ik na 2 weken te ho ren dat het artikel is uitverkocht. Na gemaild te hebben konden ze het uiteindelijk toch nog nabestellen waar ik enorm blij mee was. Vervolgens duurde het maar en duurde het maar en kreeg ik nog steeds niet binnen. Weer gemaild waar het pakketje bleef en nu kreeg ik gisteren een mail dat het artikel was uitverkocht en ze dit niet meer konden leveren.... Wat een verschrikkelijke service, na 2 maanden gewacht te hebben krijg je dit bericht. Ga hier nooit meer iets bestellen en heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt.
Bekijk meer shop reviews

Populaire categorieën

Algemeen
Beslist.nl Zakelijk
Beslist.nl
Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons ruime assortiment van miljoenen producten bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

De prijzen van de getoonde producten op beslist.nl zijn incl. BTW en exclusief eventueel bijkomende verzendkosten.

© 2005 - 2024 beslist.nl™