U heeft het recht om binnen minimaal 14 dagen alsnog af te zien van online-aankopen. U hoeft daar geen reden voor op te geven.
De gehele retourvoorwaarden van deze webshop zijn hier te vinden:
I-mania.nl voorwaarden
Vragen over de verkoper of je bestelling
Zijn er vragen over je bestelling of heb je andere vragen voor de verkoper? Neem hier onder contact op met de verkoper.
E-mail de verkoper
Via dit e-mailformulier neem je rechtstreeks contact op met de verkoper over je bestelling. Je ontvangt de reactie van de verkoper gewoon in je e-mailbox. Vanuit daar communiceren jullie verder met elkaar.
Reviews
Top service
Geweldige zaak online betrouwbaar betrokken en perfecte service mijn dochtertje is super blij met haar nieuwe protector iPhone
waar blijft mijn bestelling van een maand geleden
wat een geluk dat jullie zeggen dat je heeel snel je bestelling kan ontvangen
ben nog altijd aan het wachten mooiste van al je krijgt je geld niet terug wat een service hebben julli
ba ba
Reactie van de webshop
Hi Angela/Enrico,Goedemiddag,
Ik heb je gevonden hoor!;)
angela spanu
13 vennenstraat 13
3520 Zonhoven
België
T: 0477990492
Je hebt het maar druk met het zetten van vreemde reviews op Het Net zie ik;)
Wanneer hier nu de waarheid in zou staan, al al, echter waarheid spreken is nogal lastig merken wij voor vele.
Net als: Fatsoenlijke communicatie=Vriendelijk!
Angela:
Je hebt ons team letterlijk gespamd met mails van begin tot eind.
Lees aub eer je ergens besteld en wees aub eens wat aardiger.
Ik houd het hierbij, wegens onze ervaring leert met jou> Het heeft geen enkel zin hier nog meer energie in te steken.
Ik wens je het allerbeste & een mooie dag!
Warme groet,
Jessica
Team I-Mania
Ps: Laatste kans:
Kun je nu wel normaal communiceren=vriendelijk?
Schroom dan niet en: Verwijder je reviews/mail ons, we helpen je dan nog met veel liefde!
Niet bestellen hier,nooit
Niet op tijd levering,onjuiste antworden,very bad.
Reactie van de webshop
Hi Bashkim Krasniqi,
Wat jammer dat je niet happy bent!
Lang geduurd? Ja, helaas wel.
Hierin spreek je de waarheid.
Onjuiste antwoorden:
Onzin: Je bent meerdere malen geupdate en beantwoord met de waarheid.
Dat dit niet is wat je wenst te horen, dat is wat anders, echter meer dan eerlijk zijn naar en klant kunnen wij niet.
Prachtige dag!;)
Warme groet,
Jessica
Team I-Mania
Worst services ever!!!
I bought a test thermometer RST FG-100 from this site, it was advertised as having spare probes and when it finally arrived (after 3 weeks from ordering) I only received 5 probes. I asked their customer service about the difference and the only answer was that I am rude if I am asking this. They have no respect for customers.
Reactie van de webshop
Hi Adrian Licareti, Goedemorgen,
Heb je even? Heel even?
Momentje alleen aub.....
Ik neem nl. eerst even een hele grote slok van mijn overheerlijke warme cappuccino.
Why?
Zodat ik mijn irritatie (sorry>ochtendhumeur) even laat bedaren eer ik ga tikken/mijn antwoord ga geven op deze review.
Yes! Ik ben er weer!:)
Hi Adrian,
Ik (Jessica) was toevallig degene welke de communicatie (welke communicatie!?>Je kreeg immers geen antwoord geef je hier aan!?) met jou had gevoerd destijds.
Wat ik mij nog goed herinner hiervan is de wijze van communiceren.
(sommige mensen vergeet je nooit meer>of je nu wilt of niet)
Deze was nl. helaas niet zo erg aardig richting mij & mijn collega.
Hulp?
Ik vermoed dat je onze voorwaarde/visie (vriendelijk=hulp/niet vriendelijk is geen hulp) voor hulp over het hoofd had gezien destijds. Geeft niet, kan gebeuren.;)
Om je wat op weg te helpen had ik je vriendelijk verzocht om je mail iets aardiger op te stellen richting ons.
Ook aangegeven aan jou dat we je dan met liefde verder zouden helpen.
Daarna? Daarna was het stil............
Adrian: Ik kan hier de gehele communicatie (welke je niet had>weet je nog) plakken met naam/toenaam/datums/tijdstippen etc. maar weet je.... zucht...
Dit kost mij/ons wederom teveel tijd & (waarschijnlijk) negatieve energie. En voor wat/wie?
Voor een persoon welke niet vriendelijk was/nog steeds niet is en de waarheid blijkbaar ook niet in acht neemt.
Ik wil je 1 ding meegeven/lief bedoeld:
Wees aub eerlijk en wat aardiger voor een ander.
De wereld is al zuur genoeg, nietwaar;)
Ik wens je alle goeds en geniet van deze dag!:)
Warme groet,
Jessica
Team I-Mania
bad service to the Netherlands. Dont buy.
Took over a month to ship my items. To return you need to manually fill a form with data they already have. Outdated, unfriendly. Wished that I have read the review before!
Guys, if really want to be taken seriously, tackle these pain points. Your competitors are doing much better for the same price!
Reactie van de webshop
Hi dear/madam,
Thank you for you feedback!
We take real reviews very seriously!;)
But that is the issue online: 90% of bad reviews in general>Fake.
Unfriendly on mail? No, cannot be they case/100%.
I will show you and other readers:
Please provide in here your:
Whole name and order number
Then I can take a look for you and copy paste the whole communication in my answer:
Awaiting your reply, but have a feeling I will not receive..
Warm Regards,
Jessica
Slechte service, niet kopen!
Drinkbak voor kat besteld. Zou binnen 2 weken geleverd worden. 2 maanden verder nog niets ontvangen. Gemaild naar support. Geen reactie. Verzocht om geld terug ook geen enkele reactie. Waardeloos bedrijf
Reactie van de webshop
Hi Pascal Bannink,
Hmm: Geen reactie???
Voor een persoon welke in een review claimt GEEN REACTIE te hebben gehad heb ik toch aardig wat reacties hier in mijn systeem staan:)
Voor de andere lezers: Zo zie je maar weer: Niet alles geloven wat men op Het Net plaatst... Triest? Jazeker.. Dit zal ik en wij als team nimmer begrijpen. Wees gewoon eerlijk en wat aardiger voor elkaar.
Is dat nu teveel gevraagd?
Blijkbaar wel/Resultaat= deze review:
Op mijn vraag of deze klant aub wat netter wenst te mailen naar ons>0 reactie meer vanuit Pascal en deze onzin:
Wij accepteren 0 onvriendelijkheid. Hoop dat meerdere ondernemers volgen en het afblaffen van de klantenservice in het algemeen niet meer accepteert. Ongeacht hoeveel onzin men als drukmiddel gebruikt>het zij zo>Eerlijkheid duurt het langst.:)
Gehele communicatie hieronder:
Mooie dag Pascal!
Warme groet,
Jessica
7 feb. 2023 15:15:25|Wordt vastgehouden
Klant Niet ingelicht
Hi Pascal, Ik wil je met liefde beantwoorden, echt, maar ehh, zou je alleen ietsjes liever willen mailen aub? We zijn beide mens & beide willen we toch met in iedergeval een beetje vriendelijkheid behandeld worden, toch..?
3 feb. 2023 12:40:33|Wordt vastgehouden
Klant Niet ingelicht
Hoi P Bannink, Bedankt voor het verstrekken van het bestelnummer! We hebben al op: Jan 31, 2023 10:23:54 AM|On Hold Hier is weer bijgevoegd voor u: Jan 31, 2023 10:24:33 AM|On Hold Customer Notified Hi Pascal, Goedendag, Bedankt voor het mailen! De bestelling is via Beslist gegaan en als gevolg daarvan zien we geen betalingsinformatie in ons dashboard/Privacywet. Gelieve ons het volgende te bezorgen, alvast mijn hartelijke dank! IBAN nummer: Naam rekeninghouder: (Na ontvangst van de gegevens vindt terugbetaling plaats binnen 14 werkdagen) Nog een hele mooie dag!:) Warme groet/Best regards, Anjali Heb een geweldige dag! :) Warme groet/Best regards, Anjali
31 jan. 2023 10:24:33|Wordt vastgehouden
Klant Niet ingelicht
Hi Pascal, Goedendag, Bedankt voor het mailen! De bestelling is via Beslist gegaan en als gevolg daarvan zien we geen betalingsinformatie in ons dashboard/Privacywet. Gelieve ons het volgende te bezorgen, alvast mijn hartelijke dank! IBAN nummer: Naam rekeninghouder: (Na ontvangst van de gegevens vindt terugbetaling plaats binnen 14 werkdagen) Nog een hele mooie dag!:) Warme groet/Best regards, Anjali
31 jan. 2023 10:23:54|Wordt vastgehouden
Klant notificatie niet van toepassing
30 jan. 2023 12:29:07|Bezig met verwerken
Klant Niet ingelicht
Hi Pascal, Goedendag, Fijn dat je ons mailt en ik heb het even voor je gecontroleerd: Order: De levertijd van het genoemde artikel is/was ca. 3-10 werkdagen. Helaas is dit artikel nog steeds niet geleverd door de leverancier, waarvoor mijn excuses. Status item is: Vertraagd: Betekent dat ze nog wachten op levering vanuit de toeleverancier en/of de fabrikant. Duur/Indicatie: Ca. 10-15 werkdagen geeft de (toe) leverancier nog nodig te hebben iv Chinees Nieuwjaar ertussen. (sorry, ik kan helaas niet versnellen) Opties: Nu begrijp ik dat dit niet fijn is, dus, heb ik ook een aantal andere opties voor jou!:) 1: Wachten 2: refund 3: Omruil voor een ander artikel: (wel/niet in voorraad) 4: Tegoed t.w.v het artikel/aankoopbedrag: (geldig 1 jaar/vrij te besteden) Welke optie kan ik voor jou in orde maken? Laat ons aub maar even weten wat jij nu het fijnste vindt. Let op aub: Wij hebben wel eerst een antwoord nodig ivm de leverancier hierop wacht. Supermooie dag! Warme groet/Best regards, Anjali
27 jan. 2023 09:09:01|Bezig met verwerken
Klant is gemaild
<p><span>UPDATE 2:</span></p> <p><span>Daar zijn wij weer!:)</span></p> <p><span>Je hebt eerder van ons een update ontvangen omtrent een vertraging van jouw order.</span></p> <p><span>Helaas is deze nog steeds niet geleverd/binnen vanuit de leverancier waarvoor onze excuses!</span></p> <p><span>Status is: "Vertragingen productie en shippings wegens Covid & Oekraine."</span></p> <p><span>Dit zorgt voor productie,-en leveringsproblemen in o.a. de gehele EU> Is vertragingen. </span></p> <p><span>Verwachting is dat deze week/komende week je order bij ons gaat binnenkomen. </span></p> <p><span>Mocht je vragen hebben mail dan even naar: klantenservice@i-mania.nl met aub vermelding van je ordernummer. We doen oprecht! al wat we kunnen. Helaas is dit Overmacht. Dank voor je geduld en je begrip! </span></p> <p><span>Geniet van de dag!;)</span></p> <p><span>Lieve groet,</span></p> <p><span>Team i-Mania.nl</span></p>
23 jan. 2023 15:37:05|Bezig met verwerken
Klant Niet ingelicht
shipped with >> 1Z78Y1230411660637
14 jan. 2023 20:14:19|Bezig met verwerken
Klant is gemaild
<p>STATUS UPDATE!</p> <p>Nogmaals hartelijk dank voor je bestelling!:)
Ten tijde van het plaatsen van je bestelling stond er bij dit artikel(en) een langere verzendindicatie vermeld.
Dit wegens je een "Niet in voorraad/Op bestelling item" hebt besteld.
(Voor meer informatie lees aub even onze pagina: Over Ons door: https://www.i-mania.nl/over-ons/
hierin staat nl. alles uitgelegd voor jou, o.a. "Hoe werkt I-Mania?")</p> <p>VERTRAGING/VERZENDING?</p> <p>Willen je alleen even laten weten dat de leverancier aangeeft dat er een vertraging is opgelopen,
en dat we natuurlijk proberen je order zo snel mogelijk binnen te krijgen en aan jou te verzenden!
Indicatie is: Deze week/aankomende week!
Hieronder het artikel(en) wat je hebt besteld:
Cat drinkfontein met automatische circulatiestroom EU-stekker (230V) </p> <p>NOOT/LET OP AUB!</p> <p>Je ontvangt direct een e-mailtje van ons als je bestelling is verzonden en/of wanneer er een evt. 2e update is.
Dus, geen zorgen en mail ons aub als we je ergens mee kunnen helpen. We helpen je nl. met heel veel liefde!;)
Mooie dag voor jou vandaag!
Lieve groet,
i-Mania.nl</p>
30 dec. 2022 19:20:16|Bezig met verwerken
Klant notificatie niet van toepassing
30 dec. 2022 19:20:09|In behandeling
Klant notificatie niet van toepassing
Bestelling-totalen
Totaal betaald € 32,90
Totaal teruggestort € 0,00
Totaal te betalen € 0,00
Subtotaal € 24,95
Verzending en verwerking € 7,95
Totaal (excl. BTW) € 27,19
Totaal BTW
€ 5,71
Totaal (incl. BTW) € 32,90
Jouw webshop op beslist.nlPartners voor webshopsAffiliate programmaKlanten login
Beslist.nl
Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons ruime assortiment van miljoenen producten bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.
De prijzen van de getoonde producten op beslist.nl zijn incl. BTW en exclusief eventueel bijkomende verzendkosten.
Reactie van de webshop
Hi Angela/Enrico,Goedemiddag,Ik heb je gevonden hoor!;)
angela spanu
13 vennenstraat 13
3520 Zonhoven
België
T: 0477990492
Je hebt het maar druk met het zetten van vreemde reviews op Het Net zie ik;)
Wanneer hier nu de waarheid in zou staan, al al, echter waarheid spreken is nogal lastig merken wij voor vele.
Net als: Fatsoenlijke communicatie=Vriendelijk!
Angela:
Je hebt ons team letterlijk gespamd met mails van begin tot eind.
Lees aub eer je ergens besteld en wees aub eens wat aardiger.
Ik houd het hierbij, wegens onze ervaring leert met jou> Het heeft geen enkel zin hier nog meer energie in te steken.
Ik wens je het allerbeste & een mooie dag!
Warme groet,
Jessica
Team I-Mania
Ps: Laatste kans:
Kun je nu wel normaal communiceren=vriendelijk?
Schroom dan niet en: Verwijder je reviews/mail ons, we helpen je dan nog met veel liefde!